خبرگزاری کار ایران

با انتشار اطلاعیه‌ای اتفاق افتاد؛

نگرانی خانه تئاتر از شروع شتابزده بازسازی تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۱۷

مدیر عامل و هیئت مدیره با عنایت به تجربه تلخ گذشته نگرانی خود را از بی‌ برنامگی‌های رایج در اینگونه تعمیرات که با شتاب آغاز و در مسیر انجام دچار تعویق به دلایل متعدد، از جمله مالی می‌شوند اعلام می‌کند.

هیات مدیره خانه تئاتر با برگزاری جلسه فوق‌العاده به بررسی موضوع بازسازی تئاتر شهر پرداخت و از آغاز شتابزده و عدم اطلاع رسانی دقیق درباره طرح مورد نظر ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی خانه تئاتر، این جلسه در خانه تئاتر تشکیل و اطلاعیه‌ای منتشر شد که متن آن به شرح زیر است:

خانه تئاتر ایران ضمن ابراز نگرانی مجدد کماکان بر این نگرانی تاکید نموده و همچنان از نحوه شروع شتابزده تخریب بدون اطلاع رسانی قبلی و با کمال تاسف در فقدان طرح و نقشه‌ی اعلام شده و نیز عدم اعلام قطعی برنامه زمان‌ بندی، همانگونه که مرسوم پروژه‌های عمرانی است امیدوار است مطابق توافق قبلی و شفاهی با مهندس معمار به عنوان مدیر پروژه امکان و بررسی نقشه‌های اجرایی طی هفته جاری فراهم شود تا انجمن طراحان صحنه و متخصصان معتمد تئاتر ضمن ابراز نظرات خود امکان اعلام نظر بیشتر را فراهم نمایند.

امیدواریم پروژه بازسازی فعلی بر خلاف نمونه مشابه در گذشته که غیر کارشناسی، بی‌برنامه و نتیجه بوده، این بار متکی بر دانش، عقل و فرهنگ و با مشورت و کارشناسی خبرگان و نخبگان در این زمینه به انجامی موفق برسد.

مدیر عامل و هیئت مدیره با عنایت به تجربه تلخ گذشته نگرانی خود را از بی‌ برنامگی‌های رایج در اینگونه تعمیرات که با شتاب آغاز و در مسیر انجام دچار تعویق به دلایل متعدد، از جمله مالی می‌شوند اعلام می‌کند و خواهان عزم جدی و نظارت عالیه وزیر محترم ارشاد، معاونت محترم هنری و مدیر کل مرکزهنرهای نمایشی و نماینده ایشان از یکسو و مجریان پروژه به ویژه مهندس معتمد معاونت محترم وزیر در امور مالی - اداری است.

در پایان هیئت مدیره خانه تئاتر و مدیرعامل مطابق با وضایف اخلاقی، صنفی خود ضمن حفظ موضع انتقادی به تک تک همکاران و اعضا اطمینان می‌دهد کلیه فعل و انفعالات مسیر بازسازی را از لحظه اطلاع مسئولانه پیگیری نموده و نتایج را از طریق مطبوعات و رسانه‌های عمومی به اطلاع همه اهالی فرهنگ و هنر ایران رسانده و به وظایف خویش درباره آینده تئاتر ایران و ساختمان تئاتر شهر به عنوان یک اثر ملی و نماد فرهنگی همچنان اعلام دلبستگی و پایبندی می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز