خبرگزاری کار ایران

در دومین روز جشنواره تئاتر کودک همدان؛

پروانه‌ها در همدان به پرواز درمی‌آیند

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۴۰

در دومین روز از جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، نمایش " پروانه ها " به نویسندگی و کارگردانی فرنسسکو گندی و دیوید فنتورینی از ایتالیا در بخش بین الملل روی صحنه می‌رود.

امروز ۱۱ نمایش در بخش‌های مختلف و ۲ کارگاه در جشنواره برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مجتمع بوعلی سینا در سالن اصلی در دو سانس ۱۰:۳۰ و ۱۷ و در پلاتو در سانس‌های ۱۰:۳۰، ۱۶و ۱۸ به ترتیب میزبان اجرای نمایش " پروانه ها " به نویسندگی و کارگردانی فرنسسکو گندی و دیوید فنتورینی از ایتالیا و " قلی قلمبه " به کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس خواهد بود.

" هورشید " به نویسندگی و کارگردانی نصیر احمد ملازهی از سرباز ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۸ در سالن اصلی مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی و " ماهی های ستاره ای " به کارگردانی نیما بیگلریان در سانس های ۱۰:۳۰، ۱۶ و ۱۸ در پلاتو تئاتر شهر بر روی صحنه خواهند رفت.

" آقای نقاش و بچه ها "(ویژه خردسالان) به کارگردانی محمدرضا مظفری ساعت ۹:۳۰، ۱۰:۳۰ و ۱۱:۳۰ در آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و " کنترل Z "(تئاتر دانش‌آموزی) با مربیگری سیدجواد رحیم زاده و کارگردانی عماد نصرآبادی از مشهد ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۶ در کانون مهدیه اجرا خواهند شد.

در بخش نمایش های خیابانی هم " وقتی که زال کوچک بود " به کارگردانی حامد ترابی از همدان ساعت ۱۱ و " خطوط سفید " به کارگردانی محمدرضا جعفری ساعت ۱۷ در محوطه مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا اجرا خواهد شد.

محوطه تالار فجر نیز امروز شاهد اجرای دو نمایش " راهنمایی خرانه " به نویسندگی حسن دولت آبادی و کارگردانی مسعود مهرابی و " کنترل + خشم = خشم " به کارگردانی مسلم نوری خواهد بود. این دو نمایش به ترتیب ساعت ۱۱ و ۱۷ اجرا می شود.

نمایش " غذای خوشمزه " به کارگردانی نرگس خاک کار از ملایر هم ساعت ۱۷ در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.

علاوه بر این نمایش ها، ۲ کارگاه آموزشی " سایه خیال "(شناخت تکنولوژی سایه) با تدریس ژان لوک پنسو ساعت ۹ تا ۱۵:۳۰ در پلاتو کانون پرورش فکری و " کاربرد فانتزی در شخصیت پردازی " با تدریس دکتر عطاالله کوپال از ساعت ۹ تا ۱۲ در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز