خبرگزاری کار ایران

«آدم برفی» به زاهدان رفت

کد خبر : ۲۱۱۵۲۴

نمایش «آدم برفی» براساس داستان «کرگدن خودم» از اسلاومیر مروژک از ۲۰ مهر در سالن زنده‌یاد هادی فاضلی فرهنگسرای جوان شهر زاهدان به صحنه می‌رود.

آدم برفی پس از درخشش در جشنواره استانی تئاتر فجر، آماده‌ی اجرای عموم می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «آدم برفی» به کارگردانی آناهیتا ریس‌باف، پیش از این در بخش استانی جشنواره تئاتر فجر شرکت کرده و موفق به دریافت چهار جایزه و سه تقدیر در بخش های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد و طراحی صحنه شد.

«آدم برفی» نمایشی کمدی به نویسندگی ابوالفضل هاشمی و براساس داستان «کرگدن خودم» از اسلاومیر مروژک است.

در این نمایش حمیدرضا سلیمانی، مجتبی رضایی، سایروس داوودی، نگین قاسم زاده، علی نارویی، بهرام نارویی، حامد میر و آناهیتا ریس‌باف به نقش آفرینی می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نسیم نوری دستیار کارگردان و برنامه ریز، پیمان سرابندی طراح صحنه، فریده کلبعلی طراح لباس، مجتبی رضایی و احسان وثوقی موسیقی، مرتضی لشکری طراح پوستر و بروشور، شبنم موتابی و امین میری روابط عمومی اشاره کرد. همچنین مجتبی رضایی به عنوان مشاور، ریس‌باف را همراهی می‌کند.

این نمایش از تاریخ ۲۰ مهر ماه به مدت تنها ۱۰شب، ساعت ۱۹ در سالن زنده‌یاد هادی فاضلی فرهنگسرای جوان شهر زاهدان به صحنه می‌رود. علاقمندان می‌توانند از طریق وبسایت تیوال، یا تماس با شماره‌ی ۰۹۳۶۸۵۶۳۴۶۲ و یا مراجعه حضوری به گیشه‌ی فرهنگسرا، اقدام به تهیه بلیت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز