خبرگزاری کار ایران

تئاترشهر میزبان دوستداران اکبر رادی

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۵۱۲

هفتادوپنجمین زادروز اکبر رادی با تقدیر از یک نمایش‌نامه‌نویس و سه کارگران و سخنرانی بهروز محمود بختیاری در تالار کنفرانس مجموعه‌ی تئاتر شهر برگزار‌ می‌شود.

مراسم هفتادوپنجمین زادروز استاد اکبر رادی با تقدیر از یک نمایش‌نامه‌نویس و سه کارگران در تالار کنفرانس مجموعه‌ی تئاتر شهر برگزار‌ می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار کنفرانس مجموعه‌ی تئاتر شهر برگزار‌ می‌شود، ضمن سخن‌رانی حمیده‌بانو عنقا(همسر استاد اکبر رادی و رییس هیئت‌مدیره‌ی این بنیاد) به پاس یک عمر فعالیت کارگردانی و اجرای آثار اکبر رادی از هادی مرزبان تجلیل می‌شود. هم‌چنین در این مراسم از محمد چرم‌شیر به عنوان نمایش‌نامه‌نویس فعال و تأثیرگذار، صدر‌الدین شجره کارگردان پیش‌کسوت رادیویی به منظور اجرای رادیویی نمایش‌نامه‌‌های اکبر رادی، علی‌رضا پارسی به عنوان کارگردان فعال گیلانی تجلیل و تقدیر به عمل ‌خواهد آمد.

در این مراسم؛ بهروز محمود بختیاری به مناسبت زادروز استاد اکبر رادی سخنرانی خواهد کرد.

اجرای دو قطعه نمایش‌نامه‌خوانی از دو نمایش‌نامه‌ی آهسته‌با گل سرخ و منجی در صبح نمناک از نوشته‌های استاد اکبر رادی به کارگردانی فریدون محرابی با عنوان میز نمایش این مراسم، اجرای موسیقی زنده، گزارش سخن‌گوی بنیاد اکبر رادی از فعالیت‌های این بنیاد، پخش کلیپ درباره‌ی استاد اکبر رادی، پخش فیلم پشت صحنه‌ی نمایش تانگوی تخم مرغ داغ به کارگردانی هادی مرزبان به عنوان آخرین اثری که از این نویسنده اجرا شده‌ و… از برنامه‌های دیگر این مراسم است.

این مراسم با هم‌کاری رادیو نمایش، کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران و مجموعه‌ی تئاتر شهر برگزارمی‌شود.

هیئت‌مدیره‌ی بنیاد اکبر رادی برای شرکت در این مراسم از تمام هنرمندان و فعالان ادبیات نمایشی و تئاتر دعوت‌‌کرده‌ و نیز ورود در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز