خبرگزاری کار ایران

میکائیل شهرستانی در چهارسوی تئاترشهر

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۳۲۱

سالن چهارسوی تئاتر شهر بیست و یکم مهرماه شاهد حضور میکائیل شهرستانی بازیگر و کارگردان پیشکسوت تئاتر ایران با نمایش متفاوت هفت پرده برگرفته از هفت اثر اکبر رادی خواهد بود.

میکائیل شهرستانی؛ نمایش هفت پرده را روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا؛ وی با اشاره به این مطلب که درحال حاضر نمایش هفت پرده با سپری کردن مراحل پیش تولید و طراحی و ساخت میزانسن هر هفت پرده نمایش و گرفتن تایید نهایی از هیأت بازبینی اکنون مراحل پایانی تمرین و جمع بندی اجرای نهایی را سپری می‌کند؛ افزود: این نمایش شامل هفت تابلو مجزا و کاملا متفاوت از آثار اکبر رادی شامل «روزنه آبی»، «لبخند باشکوه آقای گیل»، «آهسته با گل سرخ»، «ملودی شهر بارانی»، «شب، روی سنگ فرش خیس»، «مرگ در پاییز» و «منجی در صبح نمناک» است که در خلال تغییر هر پرده، نویسنده اثر با رویکردی مستند گونه از لابه لای نامه‌ها، شناخت نامه نویسنده و مصاحبه با حمیده عنقا همسر و فرزندش از تولد هنری وی در سن ۲۲ سالگی با کتاب روزنه آبی به تصویر کشیده می‌شود، که در این نمایش نقش نویسنده داستان را خودم بازی می‌کنم.

کارگردان و بازیگر این نمایش همچنین افزود: در حال حاضر بر روی لحظات عاطفی نقش‌ها، طراحی مینیاتوری تابلو‌ها و به طور کلی میزانسن هر تابلو کار شده است.

از بین بازیگران این نمایش می‌توان به نامهیی چون اسماعیل بختیاری، مهدی صباغی، اسماعیل‌پور رضا، فرزین محدث، کوروش سلیمانی و شمسی صادقی اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز