خبرگزاری کار ایران

نماینده مدیر تئاترشهر در امور بازسازی حکم گرفت؛

مصدق: نگرانی خانواده تئاتر را درک می‌کنم / جزئیات طرح در نشست رسانه‌ای بازگو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۳۲

رییس مجموعه تئاتر شهر امروز با صدور حکمی نماینده تام‌الاختیار این مجموعه در پروژه بازسازی را منصوب کرد.

نماینده تام‌الاختیار مدیر مجموعه تئاتر شهر در امور بازسازی این بنای تاریخی اعلام کرد نشست رسانه‌ای برای پاسخگویی به نگرانی‌‌های خانواده تئاتر درباره جزئیات طرح بازسازی به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالخالق مصدق که از سوی مدیر مجموعه تئاترشهر به عنوان نماینده تا‌م‌الاختیار در پروژه بازسازی بنا حکم دریافت کرده است درباره نگرانی‌های خانواده تئاتر اظهار داشت: همه دوستان و هنرمندان باید اطمینان داشته باشند تمام تلاش خود را در جهت برطرف شدن نگرانی‌ها انجام می‌دهیم و به همین منظور نشست رسانه‌ای برگزار می‌کنیم تا رسانه‌ها و هنرمندان از جزئیات بازسازی مطلع شوند.

وی بر اینکه نگرانی‌های خانواده تئاتر را درک می‌کند بیان کرد: با توجه به تجربه‌ای که دارم سالن نمایش را می‌شناسم و اهل تئاتر هستم؛ البته اگر دوستان بنده را به عنوان یک تئاتر بپذیرند. بر همین اساس درک می‌کنم در ارتباط با بازسازی نگرانی‌هایی وجود داشته باشد که تلاش می‌کنیم از طریق ارائه توضیحات درباره جزئیات مورد نظر کارشناسان کاهش یابد.

نماینده تام‌الاختیار مدیر تئاترشهر در امور بازسازی درباره زمان برگزاری این نشست گفت: با مسئولان دفتر طرح‌های عمرانی و پیمان‌کار پروژه در حال مذاکره و برنامه‌ریزی برای این امر هستیم که زمان دقیق به زودی مشخص و اعلام می‌شود. نمایندگانی از بخش‌های مرتبط با پروژه بازسازی در این جلسه حضور خواهند داشت تا به سوال‌های خبرنگاران پاسخ دهند.

رییس مجموعه تئاتر شهر امروز با صدور حکمی نماینده تام‌الاختیار این مجموعه در پروژه بازسازی را منصوب کرد که در حکم پریسا مقتدی خطاب به عبدالخالق مصدق آمده است:

نظر به تجربیات و سوابق جنابعالی در خصوص طراحی، نظارت و اجرای طرح های نمایشی و نیز ساخت انواع تالارهای تئاتر و با توجه به چند دهه فعالیت در این زمینه، شما را به عنوان ناظر تام الاختیار و مشاوره پروژه بازسازی مجموعه تئاتر شهر منصوب می‌‌نمایم.

لذا پیرو توجه جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقوله بازسازی مجموعه تئاتر و علاقه‌مندی هنرمندان حوزه نمایش به این مهم، خواهشمندم با اتکا به تجربیات گرانقدرتان، در بخش‌های طراحی و ساخت مراحل عملیاتی بیست و یک گانه اجرایی از جمله تخریب مرحله‌ای ساختمان، ایزو لاسیون دیواره‌ها و سقف، دکوراتیو تمام بخش‌ها، کف‌ سازی‌ها، تجهیز سامانه‌های فنی، نور، صدا و تصویر، کیفیت متریال و خرید تجهیزات فنی، آکوستیک، تقسیم بندی فضاهای نمایشی و نورپردازی نمای بیرونی و فضای پیرامونی مجموعه و…، نظارت جدی و مستمر نموده و گزارش‌های دورهای را به اینجانب ارائه فرمایید.

امیدوارم با یاری خداوند منان و بهره‌گیری از نظرات خانواده تئاتر در تلاش همه جانبه، فراگیر، صادقانه و نیز تحقق آنچه استاندارد تالارهای نمایشی نامیده می‌شود، موفق و موید باشید.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www. teatreshahr. com و برای تهیه و یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر به آدرس www. gishetheater. ir مراجعه کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز