خبرگزاری کار ایران

پینشهاد فریندخت زاهدی برای جشنواره کودک و نوجوان:

ضعف ارتباط با مراکز آموزشی برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۲۸۷

پیشنهاد اساسی من به پیام دهکردی دبیر این جشنواره این است که با ایجاد ارتباط با مراکز دیگر، در زمینه کودک و نوجوان جریان سازی کند.

مدرس و پژوهشگر هنرهای نمایشی اعتقاد دارد مسئولان برگزاری جشنواره کودک و نوجوان باید از این فرصت برای برقراری ارتباط سازنده با وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی استفاده کند.

به گزارش ایلنا، فریندخت زاهدی استاد دانشگاه و هنرمند فعال در زمینه پژوهش تئاتر، در ارتباط با تأثیر تئاتر برروی کودکان و نوجوانان گفت: تأثیر تئاتر دو وجهی است، وجه اول جنبه آموزش برای کودک و نوجوان است و دیگر اینکه والدین کودکان وافرادی که مسئولیت پرورش و آموزش کودکان دارند با زوایای متفاوت ذهن و رویاها و واقعیت‌هایی که کودک با آن روبرو است، آشنا می‌شوند. این امر آنها را به تفکر وا می‌دارد و باعثتصحیح شدن مسائل اخلاقی، رفتاری و آموزشی جامعه مان می‌شود.

وی با بیان این موضوع که شاهد تلاش بی دریغ تمام دبیران این جشنواره بوده است و تلاش این دوستان را برای بهبود شرایط این جشنواره ارج می‌نهد، در رابطه با نقاط ضعف این جشنواره گفت: به نظر من مشکل جشنواره تئاتر کودک و نوجوان عدم ارتباط با سایر مراکز مرتبط با آموزش کودک و نوجوان مانند آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی و… است این جشنواره باید با این مراکز ارتباط برقرار کند تا بتواند درطول سال فعالیت‌های بلند مدت خودرا ادامه دهد تا فعالیت‌های کودک و نوجوان فقط به یک جشنواره و یک دوره ۷ روزه ختم نشود.

زاهدی در پایان صحبت‌های خود گفت: پیشنهاد اساسی من به پیام دهکردی دبیر این جشنواره این است که با ایجاد ارتباط با مراکز دیگر، در زمینه کودک و نوجوان جریان سازی کند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از ۱۵ مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک آغاز و تا ۲۱ مهر ماه هم زمان با عید سعید غدیرخم ادامه دارد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز