خبرگزاری کار ایران

واکنش اداره کل هنرهای نمایشی به استعفای مرضیه برومند؛

صبر کنیم تا معاون هنری از سفر بازگردد / جشنواره عروسکی به آرامش نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۴۰۵

نامه دبیر محترم جشنواره تئاتر عروسکی خطاب به معاون امور هنری است. اجازه دهید بعد از بازگشت آقای مرادخانی از سفر در جوی آرام و دوستانه مسائل بررسی شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی به در ارتباط با نامه استعفای مرضیه برومند از دبیری جشنواره تئاتر عروسکی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس غفاری در پاسخ به این سوال که موضع اداره کل هنرهای نمایشی درباره گلایه‌های مطرح شده توسط مرضیه برومند چیست اظهار داشت: در حال حاضر برای اداره کل هنرهای نمایشی و شخص مدیرکل اصل برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی تهران – مبارک از اهمیت زیادی برخوردار است و همینطور هنرمندان حاضر در جشنواره برای ایشان محترم هستند و خانم برومند هم در میان اهالی هنر از شان و مقام والایی دارند.

او ادامه داد: در ضمن نامه دبیر محترم جشنواره تئاتر عروسکی خطاب به معاون امور هنری است. اجازه دهید بعد از بازگشت آقای مرادخانی از سفر در جوی آرام و دوستانه مسائل بررسی شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی در پایان گفت: بدیهی است در حالیکه تنها ۲۰ روز به برگزاری جشنواره باقی مانده نباید در محیطی نا آرام پیش برویم. در حال حاضر تئاتر و جشنواره عروسکی به آرامش احتیاج دارند.

مرضیه برومند امروز با انتشار نامه‌ای خطاب به علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آنچه مشکلات و ناهماهنگی‌های عدیده و مکرر و عدم تفاهم و اختلاف سلیقه با مدیرکل هنرهای نمایشی عنوان شد گلایه کرد.

برومند همچنین در متن نامه خود تاکید کرد جشنواره عروسکی از این پس یا باید زیر نظر معاون هنری و بدون دخالت اداره کل برگزار شود یا او استعفا می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز