خبرگزاری کار ایران

مرضیه برومند از استیضاح وزیر علوم انتقاد کرد؛

اقلیت مجلس به رای ملت بی‌اعتنایی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۶۹

تشکیل کابینه توسط حسن روحانی، علاوه بر اقشار مختلف؛ حاصل رای طبقه متوسط تحصیل کرده و فرهیخته این سرزمین است که اتفاقا از رفتارهایی مانند استیضاح‌های غیرمنطقی آزرده‌خاطر هستند.

هنرمند تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور ضمن تاکید بر لزوم ایستادگی کابینه و رئیس‌جمهور دربرابر فشارهای عده‌ای اقلیت در مجلس، خطاب به آن‌ها گفت: گویا برخی نمایندگان محترم فراموش کرده‌اند یا خود را به فراموشی زده‌اند چه کسانی با چه هدفی به آقای روحانی رای داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگردان سینما و تلویزیون در ارتباط با فشار اقلیت مجلس برای ایجاد تنش در وزارت علوم و دانشگاه‌ها اظهار داشت: باتوجه به اینکه مدتی است به طور مستقیم با فضای دانشگاهی ارتباط ندارم اما می‌توانم حس کنم جریان دانشگاهی در سال‌های اخیر آسیب دیده و نیاز به ترمیم دارد. شاید دانشجویان گاهی تندروی کرده باشند اما نمی‌توانیم از جوان انتظار دیگری داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه چنین روحیه‌ای از ویژگی‌های سنین جوانی است؛ ادامه داد: آقای فرجی‌دانا هم با درک این نکته سعی کرد فضای پیش آمده را با بازگرداندن دانشجویان ستاره‌دار برطرف کند.

این هنرمند خاطرنشان کرد: از طرفی با بازگرداندن استادانی که با تنگ‌نظری از ادامه کار در دانشگاه محروم شدند؛ شرایطی را به وجود آورد که دانشجویان جوان بتوانند از توانایی‌های آ‌ن‌ها استفاده کنند.

برومند به شعار رئیس‌جمهور برای ایجاد آرامش در کشور اشاره کرد و گفت: به خاطر داشته باشیم ایشان با رای فرهنگیان، فرهیختگان و طبقه متوسط اهل فرهنگ رای آورده و طبیعی است ما هم وظیفه داریم از آقای روحانی و کابینه‌اش حمایت کنیم و از آن‌ها بخواهیم در برابر این فشارها ایستادگی کنند.

این کارگردان سینما با تاکید بر اینکه اگر قرار باشد در بر همان پاشنه سابق بچرخد؛ رای دهندگان از بعضی نمایندگان ناراضی می‌شوندٰ تصریح کرد: گویا برخی نمایندگان محترم فراموش کرده‌اند یا خود را به فراموشی زده‌اند چه کسانی با چه هدفی به آقای روحانی رای داده‌اند.

این کارگردان سینما و تلویزیون افزود: تشکیل کابینه توسط حسن روحانی، علاوه بر اقشار مختلف؛ حاصل رای طبقه متوسط تحصیل کرده و فرهیخته این سرزمین است که اتفاقا از چنین رفتارهایی آزرده خاطر هستند.

برومند در انتها گفت: استیضاح دکتر فرجی‌دانا بی‌اعتنایی به رای مردم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز