خبرگزاری کار ایران

پوران درخشنده و مصطفی رحماندوست میهمان تئاتر معلولان؛

کتاب داود کیانیان ۶ میلیون تومان فروخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۸۵۱

کتاب «چهل نمایش‌نامه برای کودک و نوجوان» نوشته داود کیانیان در همایش معرفی نقش و تاثیر هنرهای نمایشی بر بهبودی مبتلایان به اختلالات جسمی رونمایی شد و تمام عواید حاصل از فروش آن به گروه تئاتر معلولان باران در مشهد ‌اختصاص یافت.

خراسان رضوی روز گذشته میزبان همایشی بود که به معرفی نقش و تاثیر هنرهای نمایشی بر بهبودی مبتلایان به اختلالات جسمی می‌پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه که به همت یک گروه هنری مردم‌نهاد در سالن هتل پارسیان مشهد برگزار شد؛ جمعی از اساتید دانشگاه‌، هنرمندان و گروه‌های هنری به همراه تعدادی از فعالان و دست‌اندرکاران هنر درمانی استان حضور داشتند.

پوران درخشنده، داود کیانیان، مجید امرایی و مصطفی رحماندوست ازجمله میهمانان حاضر در این مراسم ۴ ساعته بودند که هریک پیرامون اهمیت توجه به نقش هنر به ویژه هنر نمایش در بهبودی معلولان جسمی، روحی و حرکتی سخنرانی کردند. مصطفی رحماندوست نیز در ارتباط با شعر کودک سخنانی ارائه کرد.

رونمایی از کتاب «چهل نمایش‌نامه برای کودک و نوجوان» نوشته داود کیانیان یکی از برنامه‌های این همایش بود که کلیه عواید حاصل از فروش این کتاب به گروه تئاتر معلولان باران در مشهد ‌اختصاص یافت. کیانیان در سخنرانی خود به پی‌گیری‌های صورت گرفته برای چاپ این کتاب اشاره و از مسئولان حوزه نمایش و نشر گلایه کرد.

کتاب «چهل نمایش‌نامه برای کودکان و نوجوانان» با حمایت مالی یکی از خیرین استان خراسان رضوی منتشر شده و در اختیار برگزارکنندگان همایش قرار گرفت که در اتفاقی جالب پس از پایان مراسم، فرد خیری یکی از نسخه‌ها این کتاب را به قیمت ۶ میلیون تومان و به نفع گروه نمایشی معلولان مشهد خریداری کرد.

گروه تئاتر «باران» که همه دست‌اندرکاران آن را معلولان جسمی و حرکتی تشکیل می‌دهند تا امروز اجرای عمومی نمایش در بیش از ۱۵ شهر کشور را تجربه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز