خبرگزاری کار ایران

توقف اجرای «کلوچه دارچینی» به دلیل قطعی برق سالن کانون

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۵۲۴

گویا تلاش‌هایی برای فعال شدن برق اضطراری و روشن شدن دستگاه‌های خنک کننده و سیستم روشنایی صورت می‌گیرد اما این امکان ۲۰ دقیقه بیشتر دوام نمی‌آورد و همه سیستم‌ها بار دیگر از کار می‌افتند.

نمایش «کلوچه دارچینی» به کارگردانی مریم کاظمی، روز گذشته – جمعه ۲۴ مرداد – به دلیل آنچه سوختن کابل‌های زیرزمینی برق عنوان شد؛ روی صحنه نرفت و مشخص نیست این مشکل تا چه زمان ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از ۲۵۰ تماشاگر نمایش «کلوچه دارچینی» روز گذشته با تماس تلفنی از سوی گروه مواجه شدند که از آنها تقاضا می‌کرد برای دیدن این اجرا به سالن سینما تئاتر کانون مراجعه نکنند!‍

طبق اطلاعات دریافتی، اعضای گروه نمایش روز گذشته پس از مراجعه به سالن با خبر شدند امکان به صحنه رفتن «کلوچه دارچینی» به دلیل قطع شدن برق فراهم نیست و مسئولان سالن این موضوع را بسیار دیر اطلاع داده‌اند. این درحالی بود که ۲۵۰ نفر از چند روز قبل اقدام به پیش‌خرید بلیت کرده بودند تا روز جمعه به همراه فرزندان خود به تماشای این نمایش بنشینند.

در همین روز؛ تلاش‌هایی برای فعال شدن برق اضطراری و روشن شدن دستگاه‌های خنک کننده و سیستم روشنایی صورت می‌گیرد اما گویا این امکان ۲۰ دقیقه بیشتر دوام نمی‌آورد و همه سیستم‌ها بار دیگر از کار می‌افند.

در این فاصله تعدادی از خانواده‌ها که به دلیل دوری راه ناچار بودند زودتر به محل مراجعه کنند از راه می‌رسند و با درهای بسته مواجه می‌شوند که گروه از آن‌ها عذرخواهی می‌کند. در این میان حسین محب اهری، یکی از بازیگران نمایش «کلوچه دارچینی» برای دلجویی هدایایی به کودکان اهدا کرد و از آن‌ها خواست تا پس از برطرف شدن مشکل به تماشای این نمایش بنشینند.

مشکل قطعی برق سالن سینما تئاتر کانون تا این لحظه ضرر بیش از دو میلیون تومانی را برای گروه به همراه داشته و مریم کاظمی، نویسنده و کارگردان این نمایش برای برطرف شدن هرچه سریعتر این مسئله جلسه‌ای با مدیریت کانون برگزار کرده است که جزئیات به زودی منتشر می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز