خبرگزاری کار ایران

به همت مرکز هنرهای نمایشی رادیو برگزار می‌شود؛

نکوداشت محمود استاد محمد در «چهار فصل حکایت»

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۲۰

مرکز هنرهای نمایشی رادیو جشن «چهار فصل حکایت» را روز شنبه - ۱۸ مردادماه - ساعت ۱۷ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

مرکز هنرهای نمایشی رادیو روز شنبه - ۱۸ مردادماه - در دومین برنامه از «چهار فصل حکایت» مراسم نکوداشتی با عنوان «سپنج رنج و شکنج» برای مرحوم «محمود استادمحمد» برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، مرکز هنرهای نمایشی رادیو جشن «چهار فصل حکایت» را روز شنبه - ۱۸ مردادماه - ساعت ۱۷ در سالن استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می‌کند.

این برنامه که با همکاری خانه هنرمندان ایران، خانه تئاتر، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، موسسه هنرمندان پیشکسوت و برخی دانشکده‌های هنری برگزار می‌شود، پیش از این فصل نخست خود را به نکوداشت «خسرو حکیم‌رابط» اختصاص داده بود. همچنین فصل دوم و سوم این جشن به ترتیب مراسم نکوداشت اکبر رادی و محمد چرمشیر را در بر خواهد داشت.

علاقه‌مندان به استفاده از این برنامه، می‌توانند روز شنبه - ۱۸ مرداد ساعت ۱۷ به خانه هنرمندان ایران، سالن استاد جلیل شهناز مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز