خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد به همراه معاونان از جعفر والی عیادت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۱۵

علی جنتی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی هر چه سریعتر برای جعفر والی، ابراز امیدواری کرد این هنرمند بتواند به زودی نمایش خود را روی صحنه ببرد.

علی جنتی به همراه علی مرادخانی و حسین طاهری از جعفر والی، هنرمند پیشکسوت تئاتر عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این دیدار که ساعت ۱۸:۳۰ روز گذشته دوشنبه – ۳۰ تیرماه – در بیمارستان ایرانشهر انجام شد، مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور هنری از روند درمانی و رسیدگی به جعفر والی بازیگر و کارگردان تئاتر کشور که چندی قبل به دلیل خونریزی معده در بیمارستان بستری شد مطلع شدند.

طبق گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، حسین طاهری ابتدا توضیحاتی در خصوص درمان و بهبودی والی برای حاضران ارائه کرد و از اشتیاق این هنرمند برای پی‌گیری اجرای نمایش «آی باکلاه آی بی‌کلاه» بلافاصله پس از مرخصی از بیمارستان خبر داد. این مدیر همچنین اظهار امیدواری کرد دیگر هنرمندان پیشکسوت تئاتر کشور که از اجرا فاصله گرفته‌اند نیز امکان فعالیت پیدا کنند.

علی جنتی – وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – نیز ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی هر چه سریعتر برای جعفر والی، ابراز امیدواری کرد این هنرمند بتواند به زودی نمایش خود را روی صحنه ببرد.

والی در پایان این دیدار از پی‌گیری‌ مسئولان فرهنگی کشور به ویژه معاونت هنری و اداره کل هنرهای نمایشی؛ همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که با جدیت پی‌گیر پرونده ایشان بودند قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز