خبرگزاری کار ایران

«سیستم گرون هلم» علیرضا کوشک جلالی تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۶۳۵

نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که بنا بود فقط تا ۲۸ تیرماه روی صحنه برود، تا هشت مرداد تمدید شد.

گروه نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردی گالچران، روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، ۴۰% تخفیف(۱۵.۰۰۰ تومانی) و روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۰% تخفیف(۲۰.۰۰۰ تومانی) برای دانشجویان تمام رشته‌ها و هنرجویان آموزشگاه‌ها درنظر گرفته است.

به گزارش ایلنا؛ این نمایش با بازی(به ترتیب الفبا) الهام پاوه‌نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی که از روز یکشنبه اول تیر ماه به تهیه کنندگی آوا فیاض هر شب ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته، داستان چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن گردن کلفت جهانی چند ملیتی است که ما شاهد آخرین مصاحبهٔ مسئولین این کنسرن با این چهار نفر هستیم. مصاحبه‌ای کاملا غیرمتعارف با «سیستم گرون هلم» که با شیوه‌های روان کاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام راز‌ها، ضعف‌ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیدا‌ها برمی‌دارد.

گالچران، نویسنده اسپانیایی، با این اثر که ترکیبی است از درام، کمدی و نمایش روان کاوانه جنایی، مشکل روز بسیاری از کشورهای جهان(بی‌کاری) را با خشونت تمام و درعین حال بسیار مفرح، به تصویر می‌کشد.

بهای اصلی بلیت این نمایش ۲۵،۰۰۰ تومان است که روزانه ۴ ردیف با تخفیف‌های ۴۰%(۱۵.۰۰۰ تومان) و ۲۰%(۲۰.۰۰۰ تومان) در سایت تیوال برای اعضا در نظر گرفته شده است. عموم نیز می‌توانند با عضویت در این سایت از این تخفیف‌ها بهره بگیرند.

علاقمندان می‌توانند برای خرید به آدرس: http: / / www. tiwall. com / store / system - gronholm مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۷۳۳۴۰۷۹۴-۰۹۳۸۶۱۸۳۴۲۱ تماس حاصل فرمایند. گفتنیست گروه این نمایش روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، ۴۰% تخفیف(۱۵.۰۰۰ تومانی) و روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۰% تخفیف(۲۰.۰۰۰ تومانی) برای دانشجویان کلیه رشته‌ها و هنرجویان آموزشگاه‌ها در نظر گرفته است.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از برنامه ریز و مدیر تولید: فواد خراباتی، دستیارکارگردان و منشی صحنه: ‌‌ رها شیرازی، طراح صحنه: علیرضا کوشک جلالی، طراح پوس‌تر و بروشور: سینا افشار، مدیر صحنه: سارا شاهرودیان، مشاور رسانه‌ای: عسل عباسیان، عکاس: امیر حسین بزرگزادگان. گفتنیست این نمایش در مهلت تمدید شده، علاوه بر ساعت ۲۱، هر شب اجرایی در ساعت ۱۹ نیز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز