خبرگزاری کار ایران

جعفر والی در بیمارستان بستری شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۲۲

جعفر والی دچار خونریزی معده شده و به بیمارستان مراجعه می کند که با صلاح دید پزشکان بلافاصله در بخش ccu بیمارستان بستری می شود.

جعفر والی هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر کشور به دلیل خونریزی معده در بخش c. c. u بیمارستان ایرانشهر بستری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس غفاری - مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی - ضمن اعلام این خبر گفت: جعفر والی روز گذشته هنگام پیش تولید نمایش «آی با کلاه، آی بی کلاه» دچار خونریزی معده شده و بلافاصله با همراهی ناصح کامکاری و علی بی غم به بیمارستان مراجعه می کنند که با صلاح دید پزشکان بلافاصله در بخش ccu بیمارستان بستری می شود.

وی با بیان اینکه عباس جوانمرد اداره کل هنرهای نمایشی را در جریان گذاشته است ادامه داد: امروز به همراه آقای طاهری به بیمارستان و عیادت آقای والی رفتیم که گویا هوشیاری ایشان روز گذشته ضعیف بوده اما امروز بهتر شده ولی متاسفانه در خصوص تکلم مشکلاتی وجود دارد.

مدیر روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی به نظر پزشکان در همین ارتباط اشاره کرد و اظهار داشت: پس از دریافت پرونده ایشان مطلب را برای مشورت گرفتن از چند پزشک دیگر با آن ها در میان گذاشتیم و در انتظار پاسخ آنها هستیم. اما آقای والی از نظر روحی حال خوبی داشت و مدام نمایشنامه «آی با کلاه، آی بی کلاه» را نشان میداد.

غفاری خاطرنشان کرد: آقای طاهری هم قول داد پس از مرخص شدن آقای والی هر چه سریعتر شرایط اجرای نمایش را فراهم خواهد کرد. مدیرکل هنرهای نمایشی همچنین طی تماسی با خانواده ایشان اعلام کرد از هیچ کمکی برای بهبودی این هنرمند دریغ نخواهد کرد. امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر بیفتد و جعفر والی نمایش را در سلامت کامل روی صحنه ببرد.

جعفر والی متولد ۱۳۱۲ تهران کارگردانی تله تئاترهایی چون؛ «مترسکها در شب»، «عاشق مترسک»، «صبحدم» و… را در کارنامه هنری دارد. این هنرمند در گذشته همچنین نمایش های «گاو»، «آی با کلاه، آی بی کلاه» و «شنل» را به صحنه برده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز