خبرگزاری کار ایران

«سیستم گرون هلم» برای هنرمندان روی صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۳۴۱

نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردی گالچران، روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، ۴۰% تخفیف و روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۰% تخفیف برای دانشجویان و هنرجویان آموزشگاه‌ها روی صحنه می‌رود.

شامگاه شنبه چهاردهم تیرماه ۱۳۹۳ نمایش «سیستم گرون هلم» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی اجرایی ویژه هنرمندان داشت.

به گزارش ایلنا؛ در این اجرای ویژه هنرمندان و چهره‌هایی همچون گلاب آدینه، اکبر زنجان‌پور، هوشنگ گلمکانی، حمیدرضا صدر، فرزانه طاهری، مهدی غبرایی، اردشیر کامکار، کاظم راست گفتار، شیرین بینا، پریسا مقتدی، محمدعلی ابطحی، امید بنکدار، شهرام مکری، حمید پورآذری، ماریا حاجی‌ها، حمید مظفری، رضا ناجی، هدایت هاشمی، کیوان علی محمدی، شقایق دهقان، نسیم ادبی، نسیم احمدپور، مهشاد مخبری، هاله مشتاقی نیا، حمید عسگری، ابراهیم اثباتی، رویا بختیاری، آزاده نامداری، خاطره اسدی، رایا نصیری، تهمینه محمدی، ساسان نداف، سیامک مهماندوست، اشکان جنابی، مازیار سیدی، حسین دهباشی، شیرین جاهد، منوچهر علیپور، شیوا اردوئی، آزیتا سمناک، پیام ایرایی، فاطمه آل عباس، شیوا ابراهیمی، پژمان سلطانی، محمد قومی، کیانوش اخباری، فرزاد اژدری و… حضور داشتند.

همچنین گروه نمایش «سیستم گرون هلم» نوشته جوردی گالچران، روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته، ۴۰% تخفیف(۱۵۰۰۰ تومانی) و روزهای چهارشنبه تا جمعه ۲۰% تخفیف(۲۰۰۰۰ تومانی) برای دانشجویان و هنرجویان آموزشگاه‌ها درنظر گرفته است.

این نمایش با بازی(به ترتیب الفبا) الهام پاوه‌نژاد، سینا رازانی، امیرحسین رستمی و رضا مولایی که از روز یکشنبه اول تیر ماه هر شب ساعت ۲۱ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته، داستان چهار نفر متقاضی یک شغل بسیار مهم در یک کنسرن گردن کلفت جهانی چند ملیتی است که ما شاهد آخرین مصاحبهٔ مسئولین این کنسرن با این چهار نفر هستیم. مصاحبه‌ای کاملا غیرمتعارف با «سیستم گرون هلم» که با شیوه‌های روان کاوانه آبزورد و تحقیر کننده، پرده از روی تمام راز‌ها، ضعف‌ها و به طور کلی زندگی شخصی کاندیدا‌ها بر می‌دارد. گالچران، نویسنده اسپانیایی، با این اثر که ترکیبی است از درام، کمدی و نمایش روان کاوانه جنایی، مشکل روز بسیاری از کشورهای جهان(بی‌کاری) را با خشونت تمام و در عین حال بسیار مفرح، به تصویر می‌کشد.

بهای اصلی بلیت این نمایش ۲۵۰۰۰ تومان است که روزانه ۴ ردیف با تخفیف‌های ۴۰%(۱۵.۰۰۰ تومان) و ۲۰%(۲۰۰۰۰ تومان) در سایت تیوال برای اعضا در نظر گرفته شده است. عموم نیز می‌توانند با عضویت در این سایت از این تخفیف‌ها بهره بگیرند.

علاقمندان می‌توانند برای خرید به آدرس: http: / / www. tiwall. com / store / system - gronholm مراجعه و یا با شماره ۰۹۳۷۳۳۴۰۷۹۴-۰۹۳۸۶۱۸۳۴۲۱ تماس بگیرند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از برنامه ریز و مدیر تولید: فواد خراباتی، دستیارکارگردان و منشی صحنه: ‌‌ رها شیرازی، طراح صحنه: علیرضا کوشک جلالی، طراح پوس‌تر و بروشور: سینا افشار، مدیر صحنه: سارا شاهرودیان، مشاور رسانه‌ای: عسل عباسیان، عکاس: امیر حسین بزرگزادگان. گفتنیست این نمایش استثنائا روز دوشنبه ۱۶ تیرماه به جای ساعت ۲۱، ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز