خبرگزاری کار ایران

جلسه مشترک اداره کل هنرهای نمایشی و خانه تئا‌تر برگزار شد

کد خبر : ۱۸۲۲۸۰

کارگروه‌هایی برای کمک به طرح گسترش فضا، تولید و عرضه تئا‌تر تشکیل می‌شود. مذاکره با مجلس؛ شورای شهر و ارشاد برای رفع مشکل بودجه نیز از نتایج جلسه اداره کل هنرهای نمایشی و خانه تئا‌تر بود.

اولین جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر درباره مشکلات پیش روی تئا‌تر در محل خانه تئا‌تر برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ در این جلسه که با حضور حسین طاهری(مدیرکل هنرهای نمایشی)، رضا دادویی(مدیر شورای ارزشیابی و نظارت)، عزت‌الله انتظامی(رییس هیأت مدیره)، ایرج راد(مدیرعامل) و بهزاد فراهانی، اصغر دشتی، حسین کیانی، محمد ساربان، حمید پورآذری و محمد بهرامی اعضای هیأت مدیره خانه تئا‌تر برگزار شد، دو طرف به بحثو تبادل نظر راجع به مشکلات تئا‌تر پرداختند.

در این جلسه مقرر شد تا کارگروه‌هایی برای کمک به طرح گسترش فضا، تولید و عرضه تئا‌تر تشکیل شود. و مذاکراتی با کمیسیون‌های فرهنگی و بودجه مجلس شورای اسلامی، همچنین شورای شهر، شهرداری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام گیرد تا توجه آن‌ها را به کمبود بودجه، کمبود سالن و… جلب کرد تا در نتیجهٔ این گفت‌و‌گو‌ها به راهکارهای مفید و عملی رسید.

در این جلسه حسین طاهری گفت: به رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد نباید نا‌امید بود، باید اولویت‌ها را پیدا کرد و بر سر آن‌ها به تفاهم رسید.

وی ادامه داد: امکان افزایش بودجه، صرفاً محدود به وزارت فرهنگ و ارشاد نیست بلکه می‌توان از راه‌های دیگر هم به بودجه کمک کرد. به طور مثال با جلب و جذب حمایت سازمان‌ها و وزارت‌خانه‌های دیگر و همچنین شرکت‌های خصوصی باید این پیوست و پیوند فرهنگی را بین‌ بخش‌های تجاری و فرهنگی ایجاد کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد تا توجه به تئا‌تر شهرستان‌ها جزو اولویت‌های اداره کل هنرهای نمایشی باشد و همچنین این جلسات تا حصول نتایج مورد نظر ادامه پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز