خبرگزاری کار ایران

ثبت مجوز بنیاد اکبر رادی در وزارت ارشاد به کجا رسید؟

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۳۸۲

پی‌گیر برگزاری دیدار مشترک با مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون امور هنری وزارت ارشاد هستیم و امیدواریم که پس از ۵سال کار نهایی شود.

با گذشت حدود ۵ سال از پی‌گیری اعضای هئیت مدیره بنیاد اکبر رادی برای ثبت رسمی اساسنامه این بنیاد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدور مجوز همچنان در پیچ و خم‌های اداری تاب می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سخنگو و عضو هیئت مدیره بنیاد اکبر رادی با ارائه توضیحاتی درباره پی‌گیری‌های صورت گرفته برای ثبت رسمی این بنیاد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: کار در مراحل پایانی قرار دارد که در آخرین مراجعه قرار شد اساسنامه تیپ موسسات فرهنگی و هنری را با اساسنامه بنیاد رادی مطابقت دهیم و کاستی‌ها را برطرف کنیم.

بهزاد صدیقی ادامه داد: سپس بررسی‌ها صورت می‌گیرد و اگر کمبودی در مدارک وجود نداشته باشد دستور صدور مجوز داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته باید صورت جلسه مجمع عمومی را داشته باشیم و پس از مراجعه به اداره ثبت شرکت‌ها مجوز را در روزنامه‌های سراسری کشور منتشر کنیم.

این نمایش‌نامه نویس؛ پی‌گیری مسائل را پس از تطبیق اساسنامه ساده‌تر دانست و گفت: با عبور از این مرحله باقی امور راحت‌تر پیش می‌رود و من امیدوارم پس از ۵ سال پی‌گیری، کار ثبت بنیاد زنده‌یاد اکبر رادی امسال حل شود. اما اگر از همان ابتدا اطلاعات جامع از آنچه مورد نیاز است را ارائه می‌کردند کار با اتلاف وقت کمتری پیش می‌رفت.

عضو هئیت مدیره این بنیاد در پایان اظهار داشت: در همین زمینه پی‌گیر برگزاری دیدار مشترک با مدیرکل هنرهای نمایشی و معاون امور هنری وزارت ارشاد هم هستیم و امیدواریم که پس از ۵سال کار نهایی شود. البته یک دوره‌ای تمام مدارک در وزارتخانه مفقود شده بود که از زمستان سال گذشته ناچار شدیم کار ارائه مدارک را از سر بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز