خبرگزاری کار ایران

برگزیدگان جشنواره تئاتر دانشگاهی در تماشاخانه ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۴۴۸

نمایش ۶۵ دقیقه‌ای «قصر» نوشته و کاری از آرمین جوان و نمایش ۷۵ دقیقه‌ای «ناصر سعید تهرانی» به نویسندگی محمود احدی‌نیا و کارگردانی داریوش رشادت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهند رفت.

مجید سرسنگی که در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، قول مساعدت و همکاری برای اجرای پنج اثر نمایشی برگزیده جشنواره را داده بود، از اجرای دو اثر برگزیده این جشنواره در تماشاخانه ایرانشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ مدیرعامل خانه هنرمندان ایران، در راستای فراهم ساختن مسیر ورود هنرمندان جوان به بدنه تئاتر حرفه‌ای کشور، با اجرای دو اثر نمایشی با نام های «قصر» و «ناصر سعید طهرانی» در تماشاخانه ایرانشهر به وعده‌های خود جامه عمل پوشاند.

وی با اعتقاد به اینکه تئاتر دانشجویی یکی از مهمترین استوانه‌های تئاتر حرفه‌ای در تمام نقاط جهان به شمار می‌رود، حضور و تلاش دانشجویان جوان و مستعد ایرانی در تولید آثار نمایشی را در آینده هنر تئاتر کشور بسیار موثر دانست.

رئیس تماشاخانه ایرانشهر، برداشتن هر گام مثبت در راستای حمایت از این جوانان را تضمین اعتبار و توسعه تئاتر حرفه‌ای کشور در آینده می‌داند.

وی بر این باور است که تئاتر امروز نیازمند تزریق نیروهای جوان و خلاق برای تعامل با هنرمندان حرفه‌ای کشور و فراهم ساختن مسیر توسعه تئاتر ایران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

در همین راستا نمایش ۶۵ دقیقه ای «قصر» نوشته و کاری از آرمین جوان و نمایش ۷۵ دقیقه‌ای «ناصر سعید تهرانی» به نویسندگی محمود احدی نیا و کارگردانی داریوش رشادت از ۹ تیرماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهند رفت.

بلیت‌های این آثار از طریق سایت تماشاخانه عرضه خواهد شد و دانشجویان گرامی نیز از تخفیف ۵۰ درصدی این نمایش‌ها بهره‌مند می‌شوند.

دو نمایش مذکور از جمله آثار برگزیده هفدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز