خبرگزاری کار ایران

۶ کارگاه آموزشی در سومین جشنواره تئاتر شهر

کد خبر : ۱۷۶۶۵۹

کارگاه‌های تئاتری توسط داریوش مودبیان، محمد چرمشیر، فرهاد تجویدی، شیوا مسعودی، آذر مبارکی و احسان فلاحت پیشه از تیر تا شهریور ۹۳ برگزار می‌شود.

سومین جشنواره تئاتر شهر، در بخش کارگاه آموزشی خود میزبان ۶ مدرس تئاتر در رشته‌های نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، دراماتورژی، تئاتر خیابانی و تئاتر عروسکی خلاق می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ کارگاه " از متن تا اجرا " توسط داریوش مودبیان، کارگاه " نمایشنامه نویسی " با حضور محمد چرمشیر، کارگاه " بازیگر و دغدغه‌ها " توسط فرهاد تجویدی، کارگاه " رویکردهای اجرائی در تئاتر " توسط شیوا مسعودی، کارگاه " تئاتر عروسکی خلاق " توسط آذر مبارکی و کارگاه " تئاتر و محیط " توسط احسان فلاحت پیشه از تیر تا شهریور ۹۳ در مراکز فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

بخش کارگاه‌های آموزشی جشنواره تئاتر شهر یکی از مهمترین بخش‌های جشنواره است که با هدف آشنایی هنرمندان و هنرجویان تئاتر هر ساله برگزار می‌شود.

ثبت نام در این کارگاه‌های آموزشی آغاز شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به صفحه www. jashnvareteshahr. blogfa. com از تعداد جلسات، شهریه و تاریخ شروع هر کارگاه مطلع شده و برای ثبت نام به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه یا با دبیر خانه جشنواره تئاترشهر به شماره ۸۸۹۸۱۶۷۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز