خبرگزاری کار ایران

پرستو گلستانی:

امکان اجرا در سراسر کشور برای گروه‌ها فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۲۲۲

گلستانی برای اجرای عمومی نمایش «خرمگس» همراه گروه اجرایی به شهر بجنورد سفر کرده است.

پرستو گلستانی که برای ایفای نقش در نمایش «خرمگس» به بجنورد سفر کرده، از استقبال مردم این شهر از آثار نمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این بازیگر در همین ارتباط توضیح داد: طی چند روزی که برای اجرای نمایش " خرمگس " در شهر بجنور به سر می‌بریم شاهد استقبال پرشور مردم از این نمایش بودم که جای خوشحالی بسیاری دارد.

وی ادامه داد: این شهر دو سالن نمایش دارد و ما در سالنی چند منظوره با حدود ۴۰۰ صندلی اجرا می‌کنیم که از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است. خوشبختانه طی مدت اجرا سالن اجرا همواره پر بوده و امید داریم این روند تا پایان حفظ شود.

گلستانی همچنین ابراز امیدواری کرد شرایط برای دیگر نمایش‌ها فراهم شود تا به استان‌ها سفر کنند و اظهار داشت: این روند موجب فعال شدن هر چه بهتر اجراها در سراسر کشور می‌شود و مردم می‌توانند از کیفیت آثار نمایشی تهران و دیگر استا‌‌ن‌ها کسب اطلاع کنند.

وی افزود: البته ما توانستیم حامی مالی خوبی به نام آقای خرمی پیدا کنیم که شرایط سفر و اقامت را برای گروه فراهم کرد که قابل ستایش است. در صورتیکه دیگر گروه‌ها هم بتوانند چنین حمایتی فراهم کنند قطعا در جهت گسترش هنر نمایش در استان‌ها اثر مثبتی می‌گذارد.

این هنرمند در پایان گفت: امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در دیگر شهرهای کشور نیز اجرا داشته باشیم. همچنین شاهد حضور هنرمندان دیگر استان‌ها در تهران باشیم.

نمایش " خرمگس " به کارگردانی علی عابدی چندی قبل در مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفت و صحبت‌هایی برای اجرا در دیگر استان‌ها کشور را نیز در دستور کار قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز