خبرگزاری کار ایران

هما روستا در جشن تولد ۸۳ سالگی همیشه استاد:

سمندریان معلمی بی‌همتا بود

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۲۵

هما روستا روز گذشته در آموزشگاه سمندریان تولد استاد برجسته تئاتر ایران را با همراهی هنرجویان جشن گرفت.

هما روستا با همراهی هنرجویان آموزشگاه سمندریان روز گذشته سه‌شنبه(۹اردیبهشت ماه) سالروز تولد استاد برجسته تئاتر کشور را جشن گرفتند.

به گزارش ایلنا؛ هنرجویان تازه وارد، دانش‌آموختگان سابق و دوستان قدیمی حمید سمندریان روز گذشته در محل آموزشگاه سمندریان و در کنار هما روستا، یادگار این کارگردان و معلم برجسته و تاثیرگذار هنر نمایش کشور حضور پیدا کردند تا با اهدای شاخه‌ای گل و خاموش کردن شمع‌های کیک تولد، زادروز این هنرمند را جشن بگیرند.

هما روستا در این جشن صمیمی بر این نکته که چراغ آموزشگاه سمندریان همچنان روشن است و باید برای همیشه روشن بماند تاکید کرد و اظهارداشت: سمندریان در راه تدریس و روشن نگهداشتن چراغ این آموزشگاه زحمت زیادی کشید. همه‌ی شما را دوست داشت و شاگردان سابق او به خاطر دارند که با چه هیجانی تدریس می‌کرد.

وی ادامه داد: انرژی سمندریان در کلاس اندازه‌ای بود که هنرجویان هم به هیجان می‌آمدند و چیزی به عنوان خمودگی و بی‌حوصلگی به‌خاطر حضور در کلاس برای شاگردان معنا نداشت.

بازیگر تئاتر و سینمای ایران با اشاره محمودرضا رحیمی که در جمع حضور داشت ضمن تاکید بر اینکه سمندریان استاد فوق‌العاده‌ای بود تصریح کرد: البته افرادی حضور داشتند که به تدریس مشغول بودند و امروز هم عده‌ای در زمینه آموزش حضور دارند اما معتقدم هیچ‌ یک مانند سمندریان نمی‌شوند؛ او بی‌نظیر بود. این را من به تنهایی نمی‌گویم، هنرجویانی که کلاس‌هایش را دیده بودند معتقدند اینطور بود.

این هنرمند در پایان بیان کرد: امیدوارم همه شما روزی بازیگر، کارگردان و به طور کل هنرمندان بزرگی شوید تا من و همه‌ی ما افتخار کنیم.

هما روستا سپس در میان تشویق هنرجویان آموزشگاه سالروز تولد ۸۳ سالگی حمید سمندریان را به او تبریک گفت و شمع کیک تولد همیشه استاد را خاموش کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز