خبرگزاری کار ایران

کانون پرورش فکری از حسین محب اهری تجلیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۴۲۲

نمایش شاد و موزیکال " کلوچه دارچینی " کار مریم کاظمی و با بازی حسین محب اهری که با استقبال گسترده خانواده ها و مدارس و مهدهای کودک در حال اجراست.

مراسم تجلیل از سال ها فعالیت حسین محب اهری، هنرمند شناخته شده تئاتر که سه نسل از کودکان ایران با بازی و کارگردانی او در تئاتر و تلویزیون آشنا هستند توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۸ برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور مدیران کانون، مسئولان و هنرمندان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان، همزمان با اجرای نمایش " کلوچه دارچینی "، تازه‌ترین بازی حسین محب اهری، در مرکزتولید تئاتر کانون برگزار می‌شود.

نمایش شاد و موزیکال " کلوچه دارچینی " کار مریم کاظمی و با بازی حسین محب اهری که با استقبال گسترده خانواده ها و مدارس و مهدهای کودک در حال اجراست تازه‌ترین نمایش این هنرمند است که در آن نقش کوکوی یک ساعت را بازی می‌کند.

کلوچه دارچینی نوشته دیوید وود که ترجمه آن را سید حسین فدایی حسین انجام داده، ماجرای یک کلوچه دارچینی تازه پخته شده را در یک آشپزخانه به نمایش می‌گذارد. این کلوچه دارچینی با ساکنان کابینت دوست می‌شود و در ضمن مبارزه با موش، می‌تواند دارویی برای سلامتی کوکوی ساعت پیدا کند.

در این نمایش حسین محب اهری، جواد زیتونی، مریم کاظمی، آنا نمکچیان، سعید عابدی، مهراد زمانی، مریم الهامیان، حسام کلانتری، حسین صفا، شیما میرمحمدی، عماد سالکی، پریسا فلاح زاده، حمید فتوحی و احمد دهقان ایفای نقش می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق شماره تلفن ۰۹۳۵۷۴۰۸۵۹۷ نسبت به هماهنگی اجرا و رزرو بلیط اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز