خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۴۰ درصدی " مرداب روی بام " به دانشجویان

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۹۷

بلیت نمایش " مرداب روی بام " با تخفیف ویژه ۴۰% به دانشجویان، هنرجویان و فرهنگیانی که رزرو تلفنی نمایند یا بصورت حضوری به گیشه تماشاخانه مراجعه کنند، اختصاص می‌یابد.

بلیت‌های نمایش " مرداب روی بام " به دانشجویان، هنرجویان و فرهنگیان ۱۵ هزار تومان، خریداران اینترنتی با قیمت ۲۰ هزار تومان و مراجعان حضوری به بهای ۲۵ هزار تومان ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ تمام مخاطبان از طریق تماس با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ می‌توانند نسبت به رزرو تلفنی بلیط خود اقدام کنند.

رضا گوران نمایش " مرداب روی بام " را با نگاهی آزاد به نمایشنامه " دونا رزیتا " نوشته فدریکو گارسیا لورکا به نگارش درآورده و خودش آن را یک بازنویسی کامل می‌داند. وی داستان این نمایش را یک عاشقانه سیاسی توصیف می‌کند.

" مرداب روی بام " ماجرای مردی است که به دختری علاقه دارد و درگیر فعالیت‌های سیاسی است، اما به او فرصت داده می‌شود تا از دختر خداحافظی کند، ولی او نمی‌تواند به دختر بگوید چه اتفاقی افتاده و انتظار دختر ۲۰ سال به طول می‌انجامد.

پانته آ پناهی‌ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، ستاره پسیانی، دایانا فتحی، بیتا معیریان، عبد آبست و جواد پولادی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. همچنین «نورالدین حیدری ماهر؛ تهیه کننده»، «سیامک احصایی؛ طراح صحنه»، «گلنازگلشن؛ طراح لباس»، «آرش گوران؛ آهنگساز»، «محمد گودرزیانی؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز»، «یحیی پاکدل؛ طراح پوستر و بروشور»، «ثمر میرفندرسکی؛ دستیار صحنه» و «زهره رحمانی؛ دستیار لباس» گروه کارگردانی این نمایش هستند.

رضا گوران در کارنامه هنری اش اجرای آثاری چون " هملت "، " یرما "، " داستان یک پلکان "، " ابرهای پشت حنجره "، " آدم آدم است(اثر مشترک ایران و هلند) " را ثبت کرده است.

نمایش " مرداب روی بام " از ۱۷ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۳ در تالار استاد ناظرزاده کرمانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد.

علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های نمایش مذکور می‌توانند، به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir / ticket مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز