خبرگزاری کار ایران

همراهی سقراط با «خط ویژه» برای آزادی جوان محکوم به اعدام

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۹۲۲

این حرکت انسان دوستانه، برای کمک به جوان محکوم به اعدامی انجام می‌گیرد که توسط قوه قضاییه به گروه فیلم «خط ویژه» ‌معرفی شده و آن‌ها درصدد جمع‌آوری مبلغ قصاص وی هستند.

ایلنا: عوامل نمایش سقراط در همراهی با عوامل نمایش فیلم «خط ویژه» برای کمک به یک جوان محکوم به قصاص، شب گذشته جمعه(۱۵ فروردین ماه) مبلغ دوازده میلیون و ششصد هزار تومان جمع‌آوری کردند.

به گزارش ایلنا، قرار است امشب در نمایش ویژه فیلم «خط ویژه» که در تالار شمس برای جمع‌آوری کمک، توسط عوامل فیلم انجام می‌شود؛ مائده طهماسبی به عنوان نماینده گروه تئا‌تر شایا، ‌مبلغ دوازده میلیون و ششصد هزار تومانی که شب گذشته توسط مردم و گروه جمع‌آوری شده است را تقدیم تهیه‌کننده فیلم «خط ویژه» ‌کند.

لازم به ذکر است این حرکت انسان دوستانه، برای کمک به جوان محکوم به اعدامی انجام می‌گیرد که توسط قوه قضاییه به گروه فیلم «خط ویژه» ‌معرفی شده و آن‌ها درصدد جمع‌آوری مبلغ قصاص وی هستند.

در نمایش «سقراط» ‌ فرهاد آئیش، لادن مستوفی، بهناز نازی، نقی سیف جمالی، کتانه افشاری‌نژاد، یعقوب صباحی، ایوب آقاخانی، سیاوش چراغی‌پور، بهاره نوحیان، بهمن عباسپور، رضا جهانی، بهنام شرفی، پرهام دلدار، مجید نوروزی، مهرداد خانی، یاسمن کاکایی، راشین دیدنده، روژین رحیمی، مجید قادری، بهمن ناصری، محمد‌نژاد، علی حبیب‌پور ایفای نقش می‌کنند.

این نمایش ساعت ۱۹ در تالار وحدت، با مدت ۱۲۰ دقیقه و ‌قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان، تا آخر فروردین‌ماه، ‌ روی صحنه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز