خبرگزاری کار ایران

هنرمند پانتومیم با سرطان بازی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۷۶۱

بهرام ریحانی روزهای پایانی سال ۹۲ جواب آزمایش‌‌ خود مبنی بر بیماری سرطان را دریافت کرد اما برای تلخ نشدن کام هنرمندان و دوستان تا امروز در این ارتباط سخنی به میان نیاورد.

ایلنا: بهرام ریحانی، هنرمند شناخته شده پانتومیم کشور مدتی است دچار بیماری سرطان شده اما اعتقاد دارد به زودی از بند این بیماری رها می‌شود و برای اجرا در سال جدید برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ریحانی که به عنوان یکی از هنرمندان فعال عرصه هنرهای نمایشی در رشته پانتومیم شناخته می‌شود از پایان سال گذشته به بیماری سرطان کبد مبتلا شده اما با روحیه‌ای دو چندان تلاش می‌کند تا در برابر این بیماری مقاومت کرده و سلامت خود را بار دیگر بازیابد.

این هنرمند جوان در همین رابطه اظهار داشت: به اندازه‌ای عاشق تئاتر هستم که فکر نمیکردم این بیماری در بدن من پدید آمده باشد، به همین علت روزی که جواب آزمایش‌ به دستم رسید هم تصورم این بود که اشتباهی صورت گرفته و اصلا باور نداشتم چنین اتفاقی برای بهرام ریحانی بیفتد.

وی ادامه داد: تمام وجود من عشق به تئاتر است و فکر می‌کنم به زودی از بند این بیماری خلاص می‌شوم و بار دیگر کار خود را شروع می‌کنم. حتما برای اجرا در سال جدید برنامه‌ریزی می‌کنم و قطعا تا پایان سال و پس از بدست آوردن سلامتی کامل این اتفاق عملی می‌شود.

ریحانی که در گذشته به واسطه توانایی بالای خود در هنر پانتومیم به استان‌های مختلف کشور سفر کرده و تجربه‌های بین‌المللی زیادی را از سر گذرانده است ضمن اشاره به این تجربه‌ها گفت: وقتی به کشور آلمان سفر کردیم، بلافاصله پس از پیاده شدن از هواپیما و در فرودگاه شروع به اجرای پانتومیم کردم. مردم زیادی اطراف ما جمع شده بودند و برای ماموران حراست فرودگاه هم تعجب آور بود که فردی با کت و شلوار، بدون گریم برای مردم نمایش اجرا می‌کند اما کار با استقبال مواجه شد.

این هنرمند پانتومیم روزهای پایانی سال ۹۲ جواب آزمایش‌‌ خود مبنی بر بیماری سرطان را دریافت کرد اما برای تلخ نشدن کام هنرمندان و آشنایان تا امروز در این ارتباط سخنی به میان نیاورد.

ریحانی این روزها در بخش " خون۲ " بیمارستان فیروزگر بستری است و از دیدن خبرنگاران و دوستان به شوق می‌آید. گرچه او تنها جوان مبتلا به این بیماری در کشور نیست اما جامعه هنری همواره نشان داده در مواقع سخت به یاری افراد می‌شتابد و نور امید را در دل آنها می‌کارد. با آغاز بهار و جان گرفتن دوباره طبیعت بایسته است مدیران نیز هم‌دوش هنرمندان با حضور در کنار یکی از جوانان عاشق هنر نمایش، سال نو را امید بخش آغاز کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز