خبرگزاری کار ایران

گلایه جعفری از برگزار نشدن نشست رسانه‌ای نمایش جدیدش

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۹

روز گذشته به ما اعلام کردند نشست رسانه‌ای دیگری در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد و من با توجه به همین نکته از مسئولان خواستم زمان دیگری را برای برگزاری نشست رسانه‌ای ما در نظر بگیرند ولی همکاری نشد.

ایلنا: روح‌الله جعفری، کارگردان نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» به خدمت گرفتن سازوکار مشخص برای برقراری ارتباط میان روابط عمومی سالن‌های تئاتر پایتخت را یکی از ضروریات پیش پا افتاده دانست که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توان از موازی‌کاری‌ و ناهماهنگی‌ها در این حوزه جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگارایلنا، کارگردان نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» با گلایه از برگزار نشدن نشست رسانه‌ای این اثر نمایشی به دلیل هم‌زمانی با نشست مشابه در تماشاخانه ایرانشهر اظهار کرد: قرار بود صبح امروز یکشنبه(۴ اسفند) شاهد برگزاری نشست خبری نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر باشیم اما از روز گذشته به ما اعلام کردند نشست رسانه‌ای دیگری در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر برگزار خواهد شد و من با توجه به همین نکته از مسئولان خواستم زمان دیگری را برای برگزاری نشست رسانه‌ای ما در نظر بگیرند ولی همکاری نشد.

وی با ارائه پیشنهادی برای پیش‌گیری از بروز چنین مشکلاتی در آینده بیان کرد: برای اینکه در آینده چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد لازم است مدیران روابط عمومی مجموعه‌های نمایشی با یکدیگر همدلی و وفاق داشته باشند تا این موازی‌کاری‌ها صورت نگیرد. این کار خیلی پیچیده نیست و با یک اطلاع‌رسانی ساده بین روابط عمومی‌ها برطرف خواهد شد.

جعفری در پایان گفت: ‌ امیدورام با یک نگاه خردورزانه به این مهم دست پیدا کنیم، ضمن آنکه لازم به تاکید است صبح امروز درخواست خود را برای برگزاری نشست رسانه‌ای نمایش ارائه دادیم و امیدوارم تا فردا، ‌ دوشنبه(۵ اسفند) با همکاری رسانه‌ها این اتفاق بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز