خبرگزاری کار ایران

نمایش «نان» به محمد‌علی سپانلو تقدیم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۹

علی مرادخوانی پس از اجرای نمایش «آرش / ساد» با عوامل اجرایی این اثر دیدار کرد و گفت: محمد رحمانیان قول داده‌ بیشتر در ایران باشد و به فعالیت هنری خود ادامه دهد.

ایلنا: آخرین اجرای نمایش " نان " کار نصیر ملکی‌جو در جشنواره سی و دوم تئاتر فجر به محمد‌علی سپانلو تقدیم شد.

به گزارش ایلنا، این نمایش که میزبان سفیر مکزیک بود روز پنجشنبه ۱۰بهمن در تالر قشقایی روی صحنه رفت و جمعی از چهره‌های شناخته شده هنر کشور همچون محمد‌علی سپانلو، اسدالله امرایی، مریم معترف، مائده طهماسبی و جمعی از منتقدان تئاتر در آن حضور داشتند.

در پایان این نمایش سفیر مکزیک با سپانلو به گفت و گو پرداخت.

در سالن حافظ نیز که با ازدحام تماشاگران روبرو شده‌بود چهره‌های فرهنگی و هنری کشور به تماشای " آرش ساد " نشستند.

علاوه بر علی مرادخوانی معاون هنری وزیر، محمد خوشرومعون هنری سابق، حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندانی چون بهزاد فراهانی، گوهر خیراندیش، میترا حجار، حسین پارسایی، حمیدرضا نعیمی و…در جمع تماشاگران این نمایش دیده می‌شدند.

در پایان اجرای " آرش ساد " علی مرادخوانی از پشت صحنه این نمایش دیدار کرده و در جمع دست‌اندرکاران نمایش گفت، محمد رحمانیان قول داده‌ بیشتر باشد و کار کند. او همچنین از مهتاب نصیرپور برای بازی‌ در این نمایش و از بچه‌های گروه برای انرژیشان قدردانی کرد.

در این روز نمایش " آشپزی نانتا " کار کره‌جنوبی نیز با حضور قادر آشنا دبیر جشنواره سی و دوم، حسین طاهری مدیر کل هنرهای نمایشی، ایرج راد، بهزاد فراهانی، رضا فیاضی‌، محمدحسین ناصربخت و… روی صحنه رفت.

دبیر جشنواره و مسئولان ارشد تئاتر در این روز از اجراهای تئاتر شهر بازدید کرده و روند اجرایی امور را از نظر گذراند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز