خبرگزاری کار ایران

تقدیر از هیئت داوران، دبیر و مدیر فنی بخش رادیو تئاتر جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۸۶

بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر طی هفته گذشته با استقبال تماشاگران و علاقه‌مندان نمایش‌های رادیویی برگزار شد.

ایلنا: تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه در روز پایانی بخش رادیو تئاتر از هیئت داوران، دبیر و مدیر فنی این بخش تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ایلنا، تماشاخانه سه نقطه میزبان نمایش های " سیر " به نویسندگی پیام سعیدی، کارگردانی مریم زارعی و تهیه کنندگی میثم حاجی علیان، " لعبت باز " نوشته و کارگردانی مهدی شهداد با تهیه کنندگی زهرا فدایی و " درتاریکی " به نویسندگی علی جولایی و تهیه کنندگی ژاله محمد علی بود.

براساس این گزارش پس از اجرای این آثار و در حضور تماشاگران، محمد حسن نجفی مدیر تماشاخانه سه نقطه از اساتیدی چون فرهاد آئیش، جواد پیشگر، دکتر شهرام گیل آبادی و همچنین از علی حاجی نوروزی به عنوان پیشکسوت این عرصه و ایوب آقاخانی دبیر بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تقدیر به عمل آورد.

نجفی ضمن تشکر از استقبال و حضور گرم تماشاگران و همچنین اساتید و هنرمندان، از میزبانی تماشاخانه سه نقطه از سه بخش جشنواره امسال تئاتر فجر ابراز افتخار نمود و نوید برنامه ریزی برای اجرای کارگاه های مستمر و حرفه ای رادیو تئاتر با حضور ایوب آقاخانی را در مدرسه تئاتر سه نقطه داد.

بخش رادیو تئاتر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که طی هفته گذشته با استقبال خوب تماشاگران و علاقه مندان نمایش های رادیویی در تماشاخانه سه نقطه، برگزار شد، در روزهای گذشته میزبان هنرمندان شناخته شده کشور از جمله شبنم قلی خانی، فرهاد قائمیان، ناصر آقایی، عزت الله رمضانی فر، نصرالله قادری، رضا بنفشه خواه، فریدون محرابی، حنانه شهشهانی و…نیز بود و با تقدیر از هیئت داوران، دبیر و مدیر فنی این بخش روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه به کار خود پایان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز