خبرگزاری کار ایران

با ایفای نقش ۳۰ بازیگر و از ۲۵ بهمن‌ماه؛

جعفری اثری از «ویسنی‌یک» را در چهارسو به صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۶۰

جعفری نمایش‌نامه «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» خرداد ماه سال جاری در تالار «حافظ» خوانش کرد که با استقبال قابل توجه هنرمندان، هنردوستان و اهالی رسانه رو به رو شد.

ایلنا: روح‌الله جعفری سرپرست و کارگردان گروه تئا‌تر «گیتی» پس از سه سال فاصله از اجرا، نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟»، نوشته " ماتئی ویسنی‌یک " را با ایفای نقش ۳۰ بازیگر از ۲۵ بهمن‌ به صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا، متن این نمایش، اورژینال است و تینوش نظم‌جو کار ترجمه نمایش‌نامه را برعهده داشته که شامل ۲۰ صحنه است و بیش از ۳۰ بازیگر در آن به ایفای نقش می‌پردارند.

«من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» داستان کودکی را روایت می‌کند که هنگام تولد به جای دست راست، یک بال دارد و همین موضوع موجب سوء استفاده دیگران از او می‌شود تا موقعیت خود را در جامعه ارتقا دهند.

جعفری چند سالی است که به طور پیوسته آثار ویسنی یک را کار می‌کند. او نمایش‌نامه «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» را خرداد ماه سال جاری در تالار «حافظ» خوانش کرد که با استقبال قابل توجه هنرمندان، هنردوستان و اهالی رسانه رو به رو شد.

«تماشاچی محکوم به اعدام»، اسب‌های پشت پنجره»، «شهادت خوانی انسان‌های سرگشته‌ای که به بهای اندک مسیحشان را به صلیب کشیدند، از بهر آنکه راست کردار بودند!»، «و ناگهان…»، «بر فراز ناقوس‌ها»، «بلوط‌ها در مه»، «آنکه می‌گوید آری، آنکه می‌گوید نه»، «غروب در دریای غریب» و… از جمله دیگر نمایش‌هایی هستند که در گذشته توسط این کارگردان دراماتورژی و کارگردانی شده است.

پیش فروش بلیط‌های نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» در سایت(تیوال) WWW. TIWALL. COMو(ایونتو) WWW. EVENTO. IR آغاز شده است.

این نمایش از ۲۵ بهمن‌ تا ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ و فروردین ۱۳۹۳ در تالار «چهارسو» تئاترشهر، ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز