خبرگزاری کار ایران

به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)؛

تئا‌تر شهر پنجشنبه ۱۹ دی ماه تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۲۷

نمایش‌های «بی‌بی‌بیدل» به کارگردانی آزاده انصاری در تالار قشقایی و «مرگ تصادفی یک آنارشیست» به کارگردانی مصطفی عبداللهی در تالار سایه که هم اکنون روی صحنه هستند از جمعه ۲۷ دی ماه تا پایان ایام جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر اجرایی ندارند.

ایلنا: تمامی نمایش‌های به صحنه رفته درتالارهای مختلف مجموعه تئا‌تر شهر پنجشنبه ۱۹ دی ماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) اجرا نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا، تمامی نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) پنجشنبه ۱۹ دی ماه اجرا نخواهند داشت.

براساس این گزارش هم اکنون نمایش‌های «دایی وانیا» در تالار اصلی، «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» در تالار چهارسو، «بی‌بی‌بیدل» در تالار قشقایی، «مرگ تصادفی یک آنارشیست» در تالار سایه، «درفش کاویانی» در کارگاه نمایش، «دوست کافکا» در کافه تریای تالار اصلی اجرا می‌شوند.

همچنین واحد برنامه ریزی و ارزیابی آثار مجموعه تئا‌تر شهر تاریخ پایان اجرای نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف این مجموعه را اعلام کرد.

بر این اساس نمایش «دایی وانیا» به کارگردانی اکبر زنجانپور که از ۱۲ آذر ماه اجرای خود در تالار اصلی تئا‌تر شهر آغاز کرده، جمعه ۲۷ دی ماه از این تالار نمایشی خداحافظی خواهد کرد.

نمایش «بیوه‌های غمگین سالارجنگ» به کارگردانی شهاب الدین حسین‌پور هم که از ۱۷ آذر ماه در تالار چهارسو به صحنه رفته جمعه ۲۷ آذر ماه به اجرای خود در این تالار پایان می‌دهد.

در کارگاه نمایش هم نمایش «درفش کاویانی» به کارگردانی زهره بهروزی نیا از سوم آذر ماه اجرای خود را آغاز کرده است، این اثر نمایشی نیز جمعه ۲۷ دی ماه از تئا‌تر شهر خداحافظی می‌کند.

نمایش «دوست کافکا» به کارگردانی حسن جودکی هم که از ۱۴ آذر ماه اجرای خود را در کافه تریای تالار اصلی آغاز کرده چهارشنبه ۲۵ دی ماه به اجرای خود پایان می‌دهد.

براساس این گزارش نمایش‌های «بی‌بی‌بیدل» به کارگردانی آزاده انصاری در تالار قشقایی و «مرگ تصادفی یک آنارشیست» به کارگردانی مصطفی عبداللهی در تالار سایه که هم اکنون روی صحنه هستند از جمعه ۲۷ دی ماه تا پایان ایام جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر اجرایی ندارند. این در حالی است که این دو اثر نمایشی با پایان یافتن جشنواره به اجرای خود ادامه می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز