خبرگزاری کار ایران

اجرای " حکایت مرد کوهستان " با صدای مسعود رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۲

نمایش عروسکی «حکایت مرد کوهستان» با صدای مسعود رایگان روی صحنه می‌رود. این اثر از بازیگر و بازی‌دهندگانی چون بهرام بهبهانی، مهرنوش شریعتی‌، ‌مریم آشوری و فهیمه عابدینی بهره می‌برد.

ایلنا: نمایش عروسکی «حکایت مرد کوهستان» نوشته محمدحسین ناصربخت و کارگردانی افسانه زمانی از فردا - ۱۵ دی‌ماه – با صدای مسعود رایگان روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش که نگاهی به اسطوره آرش کمانگیر دارد، از بازیگر و بازی‌دهندگانی چون بهرام بهبهانی، مهرنوش شریعتی‌، ‌مریم آشوری و فهیمه عابدینی بهره می‌برد. همچنین مسعود رایگان خوانش نقش آرش را در این نمایش به عهده دارد.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به افسانه زمانی به عنوان طراح صحنه و لباس، ‌رفعت هاشمی سی‌سخت و مرضیه سرمشقی به عنوان طراحان و سازندگان عروسک، عبدالله آتشانی به عنوان آهنگساز، مرضیه سرمشقی به عنوان طراح پوس‌تر و بروشور، ‌ پیمان شریعتی به عنوان مدیر تولید، مهدی آشنا به عنوان عکاس، مصطفی مباشری به عنوان دستیار کارگردان و فهیمه عابدینی به عنوان مدیر صحنه یاد کرد.

اجرای نمایش «حکایت مرد کوهستان» از فردا – ۱۵ دی – ساعت ۱۰ و ۱۱ صبح ویژه مدارس و ساعت ۱۷ برای عموم در سالن بوستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان(بلوار کشاورز، خیابان حجاب، داخل پارک لاله) آغاز خواهد شد و بلیت‌های آن بر روی سایت تیوال به نشانی www. tiwall. com قابل خرید است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز