خبرگزاری کار ایران

پس از تجربه موفق در کشور هلند؛

نمایش «عجایب المخلوقات» به آلمان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۶۳

این نمایش در قالب جشنواره Dancing On The Age که به صورت دو سالانه و با تمرکز بر آثار موفق آسیایی برگزار می‌شود؛ روی صحنه خواهد رفت.

ایلنا: نمایش «عجایب المخلوقات» به کارگردانی رضا ثروتی بعد اجرای موفق خود در کشور هلند، برای اجرای عموم به هامبورگ آلمان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه اجرایی نمایش «عجایب المخلوقات» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی پس از تجربه اجرای موفق در جشنواره Dancing On The Age در شهرهای آمستردام و دان هاخ به روی صحنه رفت که با استقبال چشمگیری مواجه شد، این نمایش با رایزنی‌های انجام شده برای اجرای عموم به هامبورگ آلمان سفر می‌کند.

جشنواره Dancing On The Age به صورت دو سالانه و با تمرکز بر آثار موفق آسیایی برگزار می‌شود که در میان انبوه اثرهای رسیده به این فستیوال نمایش «عجایب المخلوقات» را برای اجرا در این رویداد هنری انتخاب کرده است.

نمایش «عجایب المخلوقات» را در اجرای کشور هلند هنرمندانی همچون مرتضی اسماعیل کاشی، پانته آ پناهی ها، سینا رازانی، اصغر پیران، مجید بهرامی، علی باقری، بیژن سراجی، شیما میرحمیدی و فرزین نوبرانی به عنوان بازیگر همراهی کردند.

این نمایش، برنده جایزه بزرگ بخش بین‌الملل از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد و خرداد و تیر ۹۱ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز