خبرگزاری کار ایران

سامانه فروش اینترنتی بلیت نمایش «پروانگی» فعال شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۲

علاقه‌مندان از این پس می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www. tiwall. ir برای خرید بلیت اینترنتی نمایش «پروانگی» اقدام کنند.

ایلنا: به دلیل استقبال مخاطبان از نمایش «پروانگی» نوشته سیاوش پاکراه به کارگردانی عامر مسافر آستانه امکان خرید اینترنتی بلیت این اثر برای علاقه مندان فراهم شد.

به گزارش ایلنا، علاقه‌مندان از این پس می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www. tiwall. ir برای خرید بلیت اینترنتی نمایش «پروانگی» اقدام کنند.

حسین مسافر آستانه، منیژه محامدی، ایوب آقاخانی، شیرین یزدانبخش، وحید آقاپور، رضا ثروتی، رضا گوران، بهرام افشاری، اشکان خیل نژاد، محمد حاتمی و محمدرضا شریفی نیا از جمله هنرمندانی هستند که طی هفته نخست اجرا به تماشای این اثر نمایشی نشستند.

نمایش «پروانگی» داستان پزشکی را روایت می‌کند که با ابداع روش‌های جدید تلاش می‌کند به درمان بیماران تیمارستان بپردازد.

ملودی آرام‌نیا، امیر امیری، نسترن پیکانو، مینا حسین‌آبادی، کیوان خانبگی، محسن رستگار، امید عباسی، مینا کریمی‌جبلی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به علی نصر(دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید)، امیر حسین دوانی(طراح صجنه)، ندا نصر(طراح لباس)، عابس خلقی(طراح نور)، اشکان چگینی(طراح پوستر و بروشور)، فربد مایین(موسیقی)، زهرا ایمانی و رامین بهادری(طراحی و ساخت انیمیشن)، روزبه کمالی(تکنسین تصویر)، مرجان حمیدی(منشی صحنه)، مهرداد متجلی(عکاس)، آوا فیاض(مدیر تبلیغات و روابط عمومی) و بابک احمدی(مشاور امور رسانه‌‌ای) اشاره کرد.

نمایش «پروانگی» از ۲۷ آبان ماه هر روز ساعت ۱۹:۱۵ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز