خبرگزاری کار ایران

«مرثیه باد» در کانون نمایش‌نامه نویسان نقد و بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۹۹

نمایش‌نامهٔ " مرثیهٔ باد " نوشته‌ی مهدی نصیری در بیست و سومین نشست شنبهٔ دوم – شنبهٔ چهارم توسط این کانون مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

ایلنا: بیست و چهارمین نشست از دومین دورهٔ شنبهٔ دوم – شنبهٔ چهارم، فردا یکشنبه(۱۰آذر ماه) جاری ساعت ۳۰:۱۶ توسط کانون نمایش‌نامه نویسان ایران در تالار اجتماعات خانهٔ تئاتر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیست و سومین نشست شنبهٔ دوم – شنبهٔ چهارم نمایش‌نامهٔ " مرثیهٔ باد " نوشته‌ی مهدی نصیری از انتشارات نمایش توسط این کانون مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در این نشست مهدی نصیری(نویسندهٔ نمایش‌نامه) محسن زمانی(منتقد و پژوهشگر تئا‌تر)، آراز بارسقیان و غلام حسین دولت آبادی(مترجمان و نمایش‌نامه نویسان عضو کانون نمایش‌نامه نویسان ایران) حضور دارند و به بررسی این اثر می‌پردازند.

نمایش‌نامهٔ مرثیهٔ باد به همراه چهار نمایش‌نامهٔ برگزیدهٔ سی و یکمین جشنوارهٔ تئا‌تر فجر در سال ۹۱ توسط انتشارات نمایش با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه در قطع رقعی به قیمت ۷۵۰۰ تومان منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرارگرفت.

سلسله نشست‌های شنبهٔ دوم – شنبهٔ چهارم که در دومین شنبه و چهارمین شنبهٔ هر ماه برگزار می‌شود، اختصاص به نقد و بررسی نمایش‌نامه‌ها و کتاب‌های پژوهشی ادبیات نمایشی دارد و دورهٔ دوم فعالیت آن از اسفند ماه ۹۱ با مسئولیت آراز بارسقیان و غلام حسین دولت آبادی توسط کانون نمایش‌نامه‌نویسان ایران آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز