خبرگزاری کار ایران

معرفی اعضای هیئت مدیرهٔ جدید کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۵۴

بهزاد صدیقی، محمد امیر یاراحمدی، شهرام کرمی، افروز فروزند و آندرانیک خچومیان به عنوان اعضای اصلی، هیئت مدیرهٔ کانون نمایش‌نامه نویسان ایران انتخاب شدند.

ایلنا: اعضای هیئت مدیرهٔ جدید کانون نمایش نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران در مجمع عمومی این کانون که عصر روز شنبه(۱۸ آبان ماه) جاری در تالار اجتماعات این خانه برگزار شد، انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، در این مجمع که با حضور بازرس کانون نمایش‌نامه نویسان و بازرس خانهٔ تئا‌تر برگزار شد، در ابتدا بهزاد صدیقی به عنوان سخنگو و نایب رییس دورهٔ ششم هیئت مدیرهٔ این کانون، گزارشی از فعالیت‌های دوسالهٔ کانون نمایش‌نامه نویسان ارایه داد و سپس سلما سلامتی به عنوان بازرس، عملکرد هیئت مدیرهٔ پیشین این کانون را تشریح کرد و پس از آن انتخابات هفتمین دورهٔ کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران برگزار شد.

براساس این گزارش، ازمیان ۱۵ نامزد ثبت نام شده در این انتخابات، بهزاد صدیقی، محمد امیر یاراحمدی، شهرام کرمی، افروز فروزند و آندرانیک خچومیان به عنوان اعضای اصلی، سلما سلامتی و سوسن رحیمی به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت مدیرهٔ کانون نمایش‌نامه نویسان ایران انتخاب شدند.

در این انتخابات هم چنین ندا ثابتی به عنوان بازرس اصلی و شهرام ابوالقاسمی به عنوان بازرس علی‌البدل این کانون انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز