خبرگزاری کار ایران

شهردار کاشان خبر داد:

اهالی تئاتر کاشان به‌زودی صاحب خانه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۳

شهردار کاشان در خلال نشستی که با اعضاء اجرایی نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر در محل شهرداری این شهرستان قبل از اختتامیه برگزار شد، از پیشنهاد خود مبنی بر در اختیار گذاشتن یکی از خانه‌های تاریخی کاشان به عنوان مرکز خانه تئا‌تر کاشان خبر داد.

ایلنا: شهردار کاشان در خلال نشستی که با اعضاء اجرایی نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر در محل شهرداری این شهرستان قبل از اختتامیه برگزار شد، از پیشنهاد خود مبنی بر در اختیار گذاشتن یکی از خانه‌های تاریخی کاشان به عنوان مرکز خانه تئا‌تر کاشان خبر داد.

«سیدمحمد ناظم رضوی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان در توضیح پیشنهاد خود افزود: امیدوارم خانه تئا‌تر کاشان با هماهنگی اداره میراثفرهنگی کاشان به‌زودی صاحب یکی از خانه‌های تاریخی این شهرستان به عنوان ساختمان مرکزی خود شود.

وی که پیش از این در چند منطقه شهرداری تهران به عنوان مدیر فعالیت داشته است افزود: تجربه قابل قبول خانه‌های فرهنگ و هنر در تهران که سابقه طولانی مدت دارد به نظر قابلیت اجرا در شهرستان تاریخی و کهن کاشان با آن سابقه فرهنگی و هنری خود را دارد.

پیشنهاد ناظم رضوی درباره در اختیار گذاشتن یکی از خانه‌های تاریخی کاشان به خانه تئا‌تر این شهرستان در این جلسه پس از آن مطرح شد که علیرضا جمالی به عنوان عضو خانه تئا‌تر کاشان توضیحاتی پیرامون روند شکل گرفتن این انجمن صنفی ارائه کرد و از برخی مشکلات پیش روی شکل گرفتن این نهاد حتی پس از انتخابات هئیت مدیره آن سخن گفت.

این عضو خانه تئا‌تر کاشان، با توجه به علاقه شهردار جدید این شهر از وی خواست علیرغم همه تنگناهای مالی و کمبود بودجه شهرداری کاشان نسبت به امور فرهنگی و هنری که نقش به‌سزایی در ارتقاء فرهنگ شهروندی دارد بی‌تفاوت نباشد.

در این نشست تعدادی از اعضاء ستاد نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر و خانه تئا‌تر کاشان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز