خبرگزاری کار ایران

اجرای ۵ نمایش خارجی در چهارمین روز جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۱۱

«راز دژ کلات»، «قصه تاج عروس، خاله و خروس»، «افسانه بچه گرگ استثنایی»، «جوجه اردک زشت»، «آ مونا» از جمله نمایش‌هایی هستند که روز یکشنبه به صحنه می‌روند.

ایلنا: جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان روز یکشنبه(۲۸ مهر ماه) کار خود را با اجرای ۵ نمایش در بخش صحنه‌ای، ۹ نمایش در بخش خیابانی و ۶ نمایش در بخش خردسال ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بیستمین جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان از همدان، در این روز که پنجمین روز جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان است، نمایش «راز دژ کلات» نوشته آتسا شاملو و کار رکسانا عبقری در سه نوبت ۱۰،۱۶ و ۳۰:۱۸ دقیقه در سالن اصلی مجتمع بوعلی همدان اجرا می‌شود.

«قصه تاج عروس، خاله و خروس» نوشته محمدرضا کوهستانی و کار احمد سلیمانی نیز در همین ساعت‌ها در تالار فجر به صحنه می‌رود.

همزمان با اجرای این دو نمایش، «افسانه بچه گرگ استثنایی» نوشته حمیدرضا پاسوار و کار رضا عبدالعلی‌زاده در سالن اصلی مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شود.

در بخش بین الملل، نمایش «جوجه اردک زشت» نوشته و کار امیلیا بتلجسکا از کشور لهستان به صحنه می‌رود. این نمایش در سه سانس ۱۰،۱۶ و ۱۸:۳۰ دقیقه در پلاتو مجتمع بوعلی اجرا خواهد د اشت.

نمایش «آ مونا» کار کشور اسپانیا نیز در این روز دو اجرای بعداز ظهر را در پلاتو شهید آوینی پشت سر می‌گذارد.

دیگر نمایش بخش صحنه‌ای «خدا خوب است» نوشته امید نیاز و کار ابراهیم رحمانی است که که این نمایش نیز همچون نمایش‌های قبلی در سه نوبت در کانون مهدیه اجرا می‌شود.

در بخش خیابانی نمایش «بازی‌های ترکمنی» کار مهدی آب‌شناس حاجی از گنبد کاووس، «اینجا کجاست؟ من کیم» کار مسعود مهرابی از تهران و «دم روبرتو» کار جوزه مانوئل والبوم از کشور پرتقال به ترتیب در ساعتهای ۱۱،۱۷ و ۱۹:۳۰ دقیقه در محوطه مجتمع بوعلی سینا اجرا می‌شوند.

همزمان با اجرای این نمایش‌ها، نمایش «دوچرخه» کار فرانس هاکمارس از کشور هلند و «دلقک کوچک» کار حامد زارعان از تهران و ««اینجا کجاست؟ من کیم» کار مسعود مهرابی از تهران در محوطه تالار فجر اجرا می‌شوند.

همچنین نمایش‌های «افسانه دشت بی‌باران» کار رسول حق‌شناس ار تهران، «بازی‌های ترکمنی» کار مهدی آب‌شناس حاجی از گنبد کاووس و «دلقک کوچولو» کار حامد زارعان از تهران در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می‌شوند.

در بخش خردسال نیز نمایش‌های «پهلوان کچل» کار هادی حسنعلی از تهران، «عروسک‌های دوست داشتنی من» کار مجید کیمیایی‌پور از تهران و ««اول بپرس چرا» هر کدام در دو نوبت ۹ و ۱۱ اجرا دارند. همه این نمایش‌ها در مهدهای کودک همدان به صحنه می‌روند.

در بخش کارگاه‌های آموزشی نیز «کارگاه تئا‌تر کودک و نوجوان آلمان» با حضور گوردون واین و «بازی درمانی تقویت مهارت‌های اجتماعی» با حضور لاله مالمیر در سالن جلسات سینما کانون برگزار می‌شود. در همین سالن، جلسه نمایش نامه خوانی آثار کودک و نوجوان همراه با جلسه نقد و بررسی برگزار می‌شود که این برنامه به عنوان آخرین برنامه هر روز، ساعت ۲۲ تا ۲۳ برگزار خواهد شد.

بیستمین جشنواره بین المللی تئا‌تر کودک و نوجوان ۳۰ آبان همراه با برپایی مراسم اختتامیه و معرفی برتین‌های جشنواره به کار خود پایان می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز