خبرگزاری کار ایران

با همکاری کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر برگزار می‌شود؛

نمایش‌نامه خوانی «نگاره‌ای به رنگ شبق» در فرهنگسرای ابن‌سینا

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۵۳

پیش از این نیز نمایش‌نامه‌های " هندوانه " نوشته رحیم نوروزی و " اعترافاتی در بارهٔ زنان " نوشتهٔ محمد امیریاراحمدی با کارگردانی فریدون محرابی نمایش‌نامه خوانی شده بود.

ایلنا: کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران با همکاری فرهنگ یرای ابن سینا در سومین نشست از دومین دورهٔ نمایش‌نامه خوانی هفتگی خود نمایش‌نامهٔ " نگاره‌ای به رنگ شبق " نوشته و کارگردانی سلما سلامتی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کانون نمایش نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران، نمایش‌نامهٔ " نگاره‌ای به رنگ شبق " نوشتهٔ سلما سلامتی ساعت ۱۸ روزهای ۱۸ و ۱۹ مهرماه در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای ابن سینا نمایش نامه خوانی می‌شود. در این نمایش نامه خوانی هفت بازیگر زن به نام‌های مریم ابراهیمی، رویا بختیاری، عاطفه پیرنظر، نوشین تبریزی، کتایون جهانگیری، آتوسا راستی و راحله طاهری نقش خوانی می‌کنند.

پیش از این نیز درطی دو هفته نمایش‌نامه‌های " هندوانه " نوشته و اجرای رحیم نوروزی، " اعترافاتی در بارهٔ زنان " نوشتهٔ محمد امیریاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی نمایش نامه خوانی شده بود و در هفتهٔ چهارم مهرماه جاری نمایش‌نامهٔ فرا‌تر از صداقت نوشتهٔ ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی اجرا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش نامه خوانی می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشهٔ این سالن تهیه کنند یا یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲ - ۸۸۰۸۸۳۰۱ تماس بگیرند.

گفتنی است کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران با همکاری فرهنگ سرای ابن سینا به منظور خوانش آثار نمایش‌نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایش‌نامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعهٔ هر هفته در نیم سال دوم ۹۲ نشست‌های نمایش‌نامه خوانی برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز