خبرگزاری کار ایران

سه کارناوال شادی به پیشواز جشنواره تئاتر همدان می‌روند؛

بزرگداشت حسین محب اهری برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۱۹

طبق تصمیم شورای سیاست‌گذاری، حضور فعال و موثر محب اهری در عرصه تئا‌تر کودک و نوجوان و سال‌ها تلاش این هنرمند زمینه‌ای شد تا بزرگداشت ویژه جشنواره بیستم به قدردانی از این هنرمند اختصاص یابد.

ایلنا: مسئولان شهر همدان سه روز دیگر با راه‌اندازی کارناوال شادی پیام‌ برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را در محلات همدان اعلام می‌کنند.

به گزارش ایلنا، شهر همدان از ۱۶ مهر ماه شاهد حرکت سه کارناوال شادی می‌شود که به پیشواز بیستمین جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان می‌روند.

سه کارناوال کالکسه شادی، اتوبوس و قطار کودکانه در سطح شهر به حرکت در می‌آید و برنامه‌های شاد را برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.

این برنامه تا ۲۴ مهر ماه ادامه خواهد داشت و ضمن به ارمغان آوردن شادی برای خانواده‌های همدانی، بسته‌های فرهنگی متنوعی را برای کودکان به همراه دارد.

کارناوال شادی سال گذشته نیز با حرکت اتوبوس و قطار شادی به حرکت در آمد و امسال کالسکه شادی نیز با پیوستن به این جمع شادی را به میان بچه‌های شهر همدان می‌آورد.

همچنین براساس تصمیم شورای سیاستگزاری جشنواره، حضور فعال و موثر حسین محب اهری در عرصه تئا‌تر کودک و نوجوان و سال‌ها تلاش این هنرمند زمینه‌ای شد تا بزرگداشت ویژه جشنواره بیستم به قدردانی از این هنرمند اختصاص یابد. این
مراسم در روز اختتامیه و با حضور این هنرمند برگزار خواهد شد.

حسین محب اهری متولد ۱۳۳۰ به عنوان بازیگر تئا‌تر و سینما و تلویزیون بیشترین فعالیت خود را در عرصه کودک و نوجوان انجام داده است.

این بازیگر تئا‌تر که در سال‌های اخیر با بازی در بسیاری از نمایش‌های موفق کودک و نوجوان حضور قدرتمند خود را در این عرصه به نمایش گذاشته، در مقام کارگردان نیز نمایش‌هایی را روی صحنه برده که در خاطره‌ها مانده است از این میان می‌توان به نمایش لاکپشت اشاره کرد.

حسین محب اهری در چند سال اخیر با وجود بیماری و مبارزه مثال زدنی در گریز از بیماری همچنان حضور موثر در عرصه بازیگری دارد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاترکودک ونوجوان با دبیری شهرام کرمی ومشارکت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان همدان ازتاریخ۲۴تا۳۰مهردراین شهربرگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز