خبرگزاری کار ایران

افشای نقش امارات در حذف رقیب انتخاباتی عبدالفتاح السیسی

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۹۱۰

مسئول تبلیغات رقیب انتخاباتی رئیس‌جمهوری فعلی مصر فاش کرد که وی پس از بازداشت، از سوی امارات تهدید به قتل شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از العربی ۲۱، «محمود رفعت» مسئول تبلیغات انتخاباتی «سامی عنان» نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری مصر که روز گذشته –سه‌شنبه- بازداشت شد، فاش کرد که عنان پس از بازداشت، از سوی سرلشکر «عباس کامل» مدیر کل اطلاعات مصر و کشور امارات تهدید به قتل شده است.

رفعت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «کامل! می‌دانم که اکنون نوشته مرا می‌بینی و مرا می‌شناسی و می‌دانی که من کسی بودم که با افشای رسوایی روابط سارکوزی با قذافی موجب سقوط رئیس‌جمهوری فرانسه از قدرت شدم، فکر می‌کنی تهدیدات تو و امارات برای قتل من موجب عقب‌نشینی‌ از تصمیمم برای حمایت از سامی عنان می‌شود؟ به خوبی می‌دانی که من دفترهایم را در امارات تعطیل کردم و در کل زندگی خود به قطر سفر نکرد‌ه‌ام ای احمق».

رسانه ها در سال ۲۰۱۲ افشا کردند که معمر قذافی، رهبر سابق حکومت لیبی قسمتی از منابع مالی کمپین انتخاباتی نیکلا سارکوزی برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه را تامین کرده بود. این افشاگری رسوایی بزرگی برای سارکوزی به حساب می آمد.

وی در ادامه نوشت: «یک منبع آگاه به من اطلاع داد که اطلاعات امارات و عباس کامل پس از آنکه نتوانستند مرا بخرند به دنبال اتهام‌زنی به من درباره دریافت پول از قطر هستند. تهدید من به مرگ نتیجه‌بخش نخواهد بود ای احمق‌ها، اگر قابل خریدن بودم امارات را ترک نمی‌کردم و اگر به دنبال دریافت پول از قطر کشوری که تا به الان از آن دیدار نکرده‌ام، بودم امروز گفت‌وگو با الجزیره را رد نمی‌کردم».

مقام‌های مصر روز گذشته –سه‌شنبه- پس از صدور بیانیه ارتش این کشور در مخالفت با نامزدی سامی عنان در انتخابات، اقدام به بازداشت قوی‌ترین رقیب احتمالی «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش روی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز