خبرگزاری کار ایران

حمایت وزیر دفاع قطر از عملیات ترکیه در عفرین

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۸۴۹

وزیر دفاع قطر در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ترکیه‌ای خود از عملیات نظامی آنکارا در عفرین سوریه حمایت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از آناتولی، «خالد بن محمد العطیه» وزیر دفاع قطر با «نورالدین جانیکلی» همتای ترکیه‌ای خود درباره عملیات «شاخه زیتون» آنکارا در عفرین سوریه تلفنی گفت‌وگو کرد.

وزارت دفاع قطر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که وزرای ترکیه و قطر در این گفت‌وگو تلفنی درباره آخرین تحولات عملیات نظامی ترکیه علیه نیروهای کرد (یگان‌های مدافع خلق) و گروه‌ تروریستی داعش در شهر عفرین در شمال غرب سوریه گفت‌وگو کردند.

در این گفت‌وگو، عطیه بر اهمیت تقویت روابط دوجانبه میان ترکیه و قطر و حمایت دوحه از مبارزه ترکیه علیه تروریسم تاکید کرد.

پیش از این، سخنگوی وزارت خارجه قطر نیز با دفاع از عملیات نظامی ترکیه در عفرین خاطرنشان کرده بود که عملیات شاخه زیتون نیروهای ترکیه‌ای با توجه به نگرانی‌های مشروع این کشور نسبت به امنیت ملی، امنیت مرزها و نیز حمایت از تمامیت ارضی سوریه در برابر خطر تقسیم آغاز شد.

ارتش ترکیه، شنبه گذشته برای مقابله با آنچه که «تحرکات تروریست‌ها» در منطقه عفرین در شمال شرقی سوریه خواند، در عملیاتی با عنوان «شاخه زیتون» اقدام به بمباران مواضع یگان‌های مدافع خلق کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز