خبرگزاری کار ایران

بررسی راهبرد مقابله با اسرائیل در دیدار مقام فلسطینی با نصرالله

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۳۲۱

معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» خبر داد که در دیدار دو هفته پیش خود با دبیرکل حزب‌الله لبنان، درباره راهبرد مقابله با رژیم صهیونیستی گفت‌وگو شد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، «طلال ناجی» معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» اعلام کرد که حدود دو هفته پیش با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، در بیروت دیدار و با وی درباره استراتژی مقابله با اسرائیل گفت‌وگو کرد.

طلال ناجی تأکید کرد، سید حسن نصرالله از آمادگی حزب‌الله برای همراه شدن با «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» در هر طرح مقاومتی در راه فلسطین، خبر داد.

از سوی دیگر، ناجی خواستار برگزاری نشست شورای ملی فلسطین در خارج از اراضی اشغالی شد و خاطرنشان کرد که گروه‌های فلسطینی که اجلاس شورای مرکزی را تحریم کردند، همچنین نشست‌های شورای ملی را نیز تحریم خواهند کرد، با این‌حال اگر این نشست در خارج از اراضی فلسطین برگزار شود، تمامی نیروها می‌توانند در آن مشارکت کنند.

معاون دبیرکل «جبهه مردمی» پیشنهاد داد که این نشست در نوار غزه یا قاهره و یا هر کشور عربی دیگری برگزار و باید در آن تصمیم‌هایی در سطح خواست فلسطینیان اتخاذ شود.

شورای مرکزی فلسطین، دوشنبه گذشته کمیته اجرایی را مکلف کرد که به رسمیت شناختن اسرائیل را تعلیق و همکاری امنیتی با آن را قطع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز