خبرگزاری کار ایران

«استیو بنن» در مجلس نمایندگان آمریکا حاضر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۷۶۵

کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال سوال از استراتژیست سابق کاخ سفید بر سر کناره‌گیری وی از قدرت است.

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال برگزاری جلسه سوال از «استیو بنن» استراتژیست سابق کاخ سفید است که پس از اتهام‌زنی به پسر و دیگر اطرافیان رئیس‌جمهوری آمریکا بر سر خیانت و دیدار با مقام‌های روسیه در دوران کمپین تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، از سمتش کناره‌گیری کرد.

بنن پیشتر یکی از افراد مورد اعتماد رئیس‌جمهور آمریکا بود.

یک مقام آگاه به دستور کار کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا که خواست نامش فاش نشود, عنوان کرد که قرار است جلسه سوال از بنن امروز –سه‌شنبه- برگزار شود.

این جلسه یک هفته پس از آن برگزار می‌شود که نزدیکان ترامپ بر سر انتشار کتاب «خشم و آتش» نوشته «مایکل وولف» با انزوای گسترده‌ای مواجه شدند.

در این کتاب، بنن دونالد ترامپ و جرد کوشنر و همچنین «پاول منافورت» مدیر کمپین تبلیغاتی ترامپ را به خیانت برای دیدار با گروهی از وکلا و لابی‌گران روسیه متهم می‌کند.

پس از انتشار این کتاب، ترامپ به شدت از بنن انتقاد کرد و اعلام کرد که هیچ شواهد و مدارکی مبنی بر تبانی میان کمپین تبلیغاتی وی و گروه مرتبط با «ولادیمر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه  وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز