خبرگزاری کار ایران

الحشد الشعبی خبر داد:

هلی‌بُرن آمریکا «پرچم‌‌های سفید» را از طوزخورماتو منتقل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۲۳۸

بالگردهای نظامی آمریکا، در ادامه سیاست‌های واشنگتن در حمایت از تروریست‌ها، شماری از عناصر گروه موسوم به «الرایات البیض» (پرچم‌های سفید) در شهرستان طوزخورماتو را خارج کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از براثانیوز، «محمدمهدی البیاتی» مسئول محور شمال در سازمان «بدر» و یکی از رهبران ترکمانی عراق طی نشستی مطبوعاتی گفت، نیروهای امنیتی و الحشدالشعبی عملیات امنیتی گسترده‌ای را برای پیگرد عناصر گروه‌های تروریستی الرایات البیض و داعش در اطراف شهرستان طوزخورماتو در شرق صلاح‌الدین آغاز کردند.

البیاتی افزود، اهالی این روستای کُردنشین تأکید کردند که قبل از رسیدن نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی برای سرکوب تروریست‌ها و بازداشت‌شان، نیروهای آمریکایی با استفاده از بالگردهای‌شان، عملیات گسترده‌ای را برای خارج کردن فرماندهان گروه تروریستی الرایات البیض صورت دادند.

این فرمانده الحشد الشعبی خاطرنشان کرد، گروه الرایات البیض را عناصری از گروهک‌های تکفیری و احزاب سیاسی کُرد شورشی تشکیل می‌دهند.

منابع امنیتی و سیاسی موثق پیش از این بارها نیروهای آمریکایی را برای کمک به تروریست‌های داعشی و فراری دادن آنها از مناطق عملیاتی نیروهای مشترک عراقی متهم کرده‌ بودند.

این در حالی‌ست که طبق اعلام منابع رسمی در سوریه، طی هفته گذشته بالگرد‌های نظامی ارتش آمریکا شماری از تروریست‌های داعش را از اردوگاه «السد» در جنوب شهر «الحسکه» به مکان نامعلومی منتقل کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز