خبرگزاری کار ایران

حماس:

بمباران غزه، تلاشی نافرجام برای توقف انتفاضه حمایت از قدس است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۹۵۲

جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت بمباران غزه توسط اسرائیل، در راستای ادامه تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی صورت می‌گیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای تصریح کرد که حملات گسترده جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه، تلاشی نافرجام برای توقف انتفاضه سراسری ملت فلسطین در دفاع از قدس شریف پس از تصمیم جنجالی «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا مبنی بر شناسایی این شهر به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است.

قاسم افزود که رژیم صهیونیستی می‌خواهد از طریق بمباران غزه، جنبش حماس را به خاطر مشارکت در فعالیت‌های انتفاضه دفاع از قدس در اراضی اشغالی فلسطین تحت فشار قرار دهد، اما ملت فلسطین هرگز ترس و ابایی از حملات و بمباران‌های دشمن ندارد.

وی تاکید کرد که ملت فلسطین به انتفاضه و خیزش خود برای دفاع از قدس شریف ادامه می‌دهد تا اهداف انتفاضه محقق شود و تصمیم ترامپ در مورد قدس لغو شده و اشغالگری از سرزمین فلسطین برچیده شود.

لازم به ذکر است که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه برای چندمین بار متوالی از زمان اعلام تصمیم ترامپ در مورد قدس، نوار غزه را هدف حملات گسترده خود قرار دادند. این حمله خسارت‌های زیادی در پی داشته اما تلفات جانی نداشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز