خبرگزاری کار ایران

حمله دوباره ترامپ به مهاجران؛

برندگان لاتاری اقامت در آمریکا «زباله» و «بدترین بدها» هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۸۶۲

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اظهارات تند ضدمهاجرت خود را تکرار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از نیوز ویک، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته –جمعه- بار دیگر اظهارات ضد مهاجرت خود را تکرار کرد و گفت که مهاجرانی که با سیستم ویزای لاتاری به آمریکا می‌آیند، «زباله» و بدترین بدها هستند.

ترامپ که در مراسم فارغ‌التحصیلی آکادمی ملی «اف‌بی‌آی» سخن می‌گفت، با اشاره به دو حمله اخیر در نیویورک گفت: «هردو تروریست این دو حادثه از طریق سیستم مهاجرتی ناکارآمد که ما به سرعت در حال اصلاح آن هستیم، به کشور وارد شدند. یک نفر از طریق سیستم مهاجرتی زنجیره‌ای و دیگری از طریق سیستم لاتاری».

ترامپ در این باره گفت: «آنها لاتاری دارند و شما افراد را انتخاب می‌کنید. فکر می‌کنید این کشورها بهترین شهروندان خود را به ما می‌دهند؟ نه. این چه نوع سیستمی است؟  آنها از طریق لاتاری وارد کشور می‌شوند. آنها بدترین مردم خود را به ما می‌دهند که آنها در زباله‌دان انداخته‌اند. آنها بدترین بدها هستند. تبریک می‌گویم شما وارد آمریکا شده‌اید.»

این اظهارنظر ترامپ پس از آن عنوان می‌شود که ترامپ و «جف سشنز» دادستان کل آمریکا عنوان کردند که  محدودیت‌ها بر مهاجرت باید تشدید شود.

سشنز در بیانیه روز دوشنبه گذشته خود با تکرار اظهارات ترامپ گفت که رئیس‌جمهوری درباره تغییراتی که برای اعمال آن در سیستم مهاجرتی خود نیازمند آن هستیم، درست عمل می‌کند. پسر ۲۰ ساله خواهر یک شهروند آمریکایی نباید در مقابل فردی که مهارت بالایی دارد، در اولویت ورود به آمریکا باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز