خبرگزاری کار ایران

آیزنکوت:

مقابله با ایران اولویت‌ اسرائیل و عربستان است/ داعش از نقشه تروریستی حذف نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۱۷

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به قدرت روزافزون ایران در منطقه، اظهار داشت که مقابله با تهدیدهای ایران در راس اولویت‌های اسرائیل و عربستان سعودی‌ است.

به گزارش ایلنا به نقل از رای‌الیوم، «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته طی اظهاراتی مدعی شد که اسرائیل با سه تهدید مواجه است: تهدید استفاده از تسلیحات نامتعارف، تهدید ارتش‌های سازمان‌یافته و تهدید جنگ‌های چریکی و تروریسم.

آیزنکوت اظهار داشت که شکست نظامی گروه تروریستی داعش هرگز به این معنا نیست که این گروه از نقشه تروریستی حذف شده است بلکه داعش به عملیات‌های تروریستی خود تا طولانی‌مدت ادامه خواهد داد.

این ژنرال صهیونیست طبق عادت اتهام‌هایی را نیز علیه ایران و سوریه مطرح کرد و مدعی شد که این کشورها از تروریسم در منطقه حمایت کرده و به حزب‌الله لبنان تسلیحات پیشرفته و بسیار مدرن برای جنگ احتمالی با اسرائیل، ارسال می‌کنند. 

رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل با اذعان به توانایی‌های فوق‌العاده حزب‌الله لبنان و جنبش مقاومت فلسطین (حماس) برای هدف قرار دادن اهداف این رژیم در عمق اراضی اشغالی، این امر را چالشی بزرگ برای ارتش اشغالگر خواند و گفت که این چالش تا سال‌های طولانی گریبانگیر ارتش خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به اقدام جنبش «انصارالله» یمن به شلیک موشک بالستیک دوربرد به حومه پایتخت عربستان، خاطرنشان کرد که این وضعیتی است که حزب‌الله و حماس نیز به آن سو پیش می‌روند؛ یعنی هدف قرار دادن تاسیسات استراتژیک و بسیار حساس در داخل دولت عبری.

گادی آیزنکوت ابراز عقیده کرده اسرائیل در حال حاضر در آمادگی کامل برای جنگ احتمالی بعدی قرار دارد. 

وی با اعلام این‌که ائتلاف بین‌المللی تحت رهبری آمریکا تنها به بمباران مواضع داعش پرداخت و تهدید مهم‌تر یعنی ایران، سوریه و حزب‌الله، که قدرت‌های‌شان به طرز فوق‌العاده‌ای رو به‌فزونی‌ است را نادیده گرفت، تأکید کرد که مقابله با تهدیدهای ایران در راس اولویت‌های اسرائیل و عربستان سعودی‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز