خبرگزاری کار ایران

از سوی «واشنگتن‌پست» صورت گرفت؛

انتشار فهرست زنانی که توسط ترامپ مورد آزار جنسی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۰۱۷

روزنامه واشنگتن پست در شماره امروز-چهارشنبه- خود فهرست کاملی از زنانی را که می‌گویند توسط رییس‌جمهوری آمریکا مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند، منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، «واشنگتن پست» امروز-چهارشنبه- فهرستی دقیق و با جزییات از زنانی را که به گفته خودشان، توسط «دونالد ترامپ» رییس‌جمهوری آمریکا در گذشته مورد آزار جنسی قرار گرفتند، منتشر کرد.

این گزارش در حالی امروز منتشر شد که ترامپ روز گذشته-سه‌شنبه- از «روی مور» نامزد کرسی سنای ایالت آلاباما حمایت کرد. «مور» از سوی ۹ زن به آزار جنسی متهم شده است؛ اگرچه وی این اتهام‌ها را رد می‌کند.

«واشنگتن‌پست» نام و جزییات گفته‌های ۱۳ زنی که ترامپ را متهم کردند، منتشر کرد. این اتهام‌ها تنها شامل تماس‌های فیزیکی است که برخلاف میل این زنان توسط ترامپ برقرار شده است.

ترامپ پیش از این مدعی شده تنها به دلیل اینکه مور این اتهام‌ها را رد کرده، وی بی‌گناه بوده و باید به رقابت برای کسب کرسی سنا ادامه دهد.

کاخ سفید و ترامپ هم بار‌ها سخنان مطرح شده درباره آزار و اذیت‌های جنسی توسط رییس‌جمهوری آمریکا را رد کرده و آنها را بی‌اساس دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز