خبرگزاری کار ایران

پیام رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی درباره ایران

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۴۷

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تل‌آویو به ریاض اطلاع داده است که از هرگونه پیش‌نویس قطعنامه‌ای که تحرکات ایران در لبنان و سوریه را محکوم کند، حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه عرب، یکشنبه‌شب در بیانیه پایانی نشست قاهره که برای بررسی به اصطلاح «مداخله‌های ایران» تشکیل شد، از کشورهای عضو خواسته است که برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در مورد تهدیدهای منطقه‌ای ایران تلاش کنند.

همزمان، رسانه‌های اسرائیلی فاش کردند که تل‌آویو به ریاض اطلاع داده است که از هرگونه پیش‌نویس قطعنامه‌ای در شورای امنیت، که «مداخله ایران» در لبنان و منطقه را محکوم می‌کند، حمایت خواهد کرد.

روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل الیوم» به نقل از یک دیپلمات بلندپایه عربی نوشت، اسرائیل در پیامی به عربستان سعودی، اطلاع داده است که تل‌‌‌آویو از هرگونه پیش‌نویسی به شورای امنیت که علیه ایران ارائه می‌شود، حمایت خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه، این پیام بعد از نشست اضطراری وزرای خارجه اتحادیه عرب در قاهره در عصر یکشنبه، به عربستان سعودی ابلاغ شد.

«موشه یعلون» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی، روز گذشته در اظهاراتی گفته بود: «این تصادفی نیست که ما همان چیزی‌هایی را از عادل الجبیر (وزیر خارجه سعودی) به زبان عربی می‌شنویم که خودمان به زبان عبری می‌گوییم.»

رسانه‌های اسرائیلی همچنین گزارش دادند، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد عربستان سعودی معتقد است برای مبارزه با گسترش نفوذ ایران، چاره‌ای جز پیشبرد مذاکرات با اسرائیل ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز